connect with us
Greece's latest tourism industry news by Greek Travel Pages (gtp)

Τον Μάρτιο στην Κρήτη το 100% Hotel Workshop Tour

Καθώς η Κρήτη αποτελεί αναμφισβήτητα έναν από τους πυλώνες της Ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας και οι ξενοδόχοι της περιοχής πρότυπο επαγγελματικής εξέλιξης, η επιστροφή του 100% Hotel Workshop Tour, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αναμενόμενη.

Επόμενος σταθμός, λοιπόν, το ξενοδοχείο Minoa Palace Resort στα Χανιά το Σάββατο 14 Μαρτίου, όπου οι ομιλητές θα παρουσιάσουν τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με την Ξενοδοχειακή Αρχιτεκτονική, το Guest Experience, τις Νέες Αγορές και το Προσωπικό Ξενοδοχείου.

Στη συνέχεια, θα πραγματοποιήσουν ακόμη μια στάση τη Δευτέρα 16 Μαρτίου στο ξενοδοχείο Aquila Atlantis Hotel στο Ηράκλειο, πριν αποχωρήσουν από το νησί. Οι παρουσιάσεις θα ξεκινήσουν και στους δύο προορισμούς στις 11:00.

Οι  επισκέπτες των Workshop του 100% Hotel Show θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν, τόσο τους νέους ομιλητές, όπως τον Μιχάλη Κραουνάκη – Αρχιτέκτονα στην K-Division Architects, την Κατερίνα Πετροπούλου Hotel Sales Specialist στη Hotelising  και την ομάδα της Workathlon, όσο και τον Ζένιο Ζένιου από το Destsetters, ο οποίος συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά με ένα νέο “εφαρμοσμένο” workshop – έκπληξη για το Ξενοδοχειακό Experience Design.

Τον συντονισμό των φετινών workshops αναλαμβάνει, όπως κάθε χρόνο, ο Νίκος Σ. Μοράντης, ενώ τις ομιλίες θα συμπληρώσουν πρακτικά Case Studies από τη WebHotelier, τη Revival και τη Scent Plus, καθώς και το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online της Google.

Στον χώρο θα παρευρεθούν, επίσης, στελέχη της Demand Fairs & Media, διοργανώτριας εταιρείας της ιδιαίτερης αυτής πρωτοβουλίας, ενώ θα συμμετέχουν και επιλεγμένες εταιρείες που θα έχουν τη δυνατότητα να συναντηθούν με τους επισκέπτες τού 100% Hotel Workshop Tour.

Εγγραφείτε στα Workshops

Θεματολογίες & Timezones του 100% Hotel Workshop Tour 2020 – The Premium Edition

Workshop Opening
11.00-11.15

Hotel Spaces | Architecture vs Operation
Πώς να προδιαγράψετε τους κομβικότερους χώρους του Ξενοδοχείου σας σε επίπεδο Design & Operation, διαμορφώνοντας μια μοναδική εμπειρία που θα αυξήσει την ικανοποίηση των επισκεπτών αλλά και τα έσοδα του Ξενοδοχείου σας.
Ομιλητής: Mike Kraounakis by k-division
Διάρκεια: 11.15-12.15

Case Study | WebHotelier
Η WebHotelier παρουσιάζει τα νέα δεδομένα στον χώρο των άμεσων κρατήσεων, αλλά και καινοτόμες λύσεις για την ανάπτυξη B2B συμβολαίων και την διευκόλυνση του Operation των Κρατήσεων.
Ομιλητής: Andreas Eftymiou by WebHotelier
Διάρκεια: 12.15-12.45

Case Study | Revival
Η Revival παρουσιάζει τον μετασχηματισμό των ξενοδοχείον όπως αυτός αποτυπώνεται στα μάτια των νέων ταξιδιωτών.
Ομιλητής: Michalis Niotis by Revival
Διάρκεια: 13.00-13.15

Hotel Experience Design
Ποια η μεθοδολογία διαμόρφωσης του Experience Line του επισκέπτη, και πώς η Ατμόσφαιρα ενός Ξενοδοχείου επηρεάζει τη συνολική του απόδοση τόσο σε επίπεδο ικανοποίησης όσο και σε επίπεδο εσόδων.
Ομιλητής: Zenios Zeniou by Destsetters
Διάρκεια: 13.15-14.15

Case Study | Scent Plus
Η Scent Plus παρουσιάζει τρόπους διαμόρφωσης ατμόσφαιρας μέσα από το Sensory Marketing, χρησιμοποιώντας το άρωμα και τον ήχο.
Ομιλητής: Nancy Daskalou by Scent Plus
Διάρκεια: 14.15-14.30

Networking Break 
14.30-14.45

Case Study | Google – Grow Greek Tourism Online
Η Google παρουσιάζει τις τελευταίες τάσεις αναζητήσεων στη Kέρκυρα και τα Επτάνησα, αλλά και ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία που αφορούν τον Ελληνικό Τουρισμό, αναδεικνύοντας τις νέες ευκαιρίες για τα Ξενοδοχεία τής εκάστοτε περιοχής. Σε συνδυασμό με την επεξήγηση του τρόπου χρήσης δημοφιλών εργαλείων της Google, όπως τα Google Trends και το Keyword Planner, οι ξενοδόχοι που θα παρακολουθήσουν το advanced session θα έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν την πρακτική εφαρμογή τους στο στήσιμο της online στρατηγικής τού εκάστοτε καταλύματος, αλλά και την ανάπτυξη των άμεσων κρατήσεών τους.
Ομιλητής: by Google
Διάρκεια: 14.45-15.15

New Markets for Greek Hotels
Οι νέες αγορές που παρουσιάζουν ενδιαφέρον για τα Ελληνικά Ξενοδοχεία, και πώς να δημιουργήσετε νέα κανάλια πωλήσεων για το κατάλυμά σας.
Ομιλητής: Katerina Petropoulou by Hotelising
Διάρκεια: 15.15-16.15

Hotel Staff Hunting
Πώς να οργανώσετε τη διαδικασία εύρεσης και διαχείρισης του προσωπικού ξενοδοχείου, και ποιες οι βέλτιστες πρακτικές για να επιλέξετε μια αποτελεσματική ομάδα.
Ομιλητής: George Lyras by Workathlon
Διάρκεια: 16.30-18.00

Το Greek Travel Pages (GTP) είναι χορηγός επικοινωνίας του 100% Hotel Workshop Tour – The Premium Edition.

About the Author
This is the team byline for GTP. The copyrights for these articles are owned by GTP. They may not be redistributed without the permission of the owner.

Add your comment

*