Έρχεται στις 15 Μαρτίου το GDPR for Marketers Conference
Στην πρώτη του διοργάνωση στις 15 Μαρτίου, το συνέδριο GDPR for Marketers έχει ήδη κερδίσει το ενδιαφέρον των marketers και των επαγγελματιών επικοινωνίας, καθώς μέσω της θεματολογίας του καλύπτει όλα τα ζητήματα που αφορούν το GDPR και το marketing.
Η θεματολογία του είναι πιο επίκαιρη από ποτέ – καθώς το GDPR ήρθε για να μείνει – και οι κανονιστικές συμμορφώσεις που περιλαμβάνει αλλάζουν άρδην τον τρόπο επικοινωνίας με τον πελάτη αλλά και τη διαχείριση των δεδομένων του.
Ωστόσο, σύμφωνα με τους διοργανωτές, οι νέες παράμετροι στο κανονιστικό πλαίσιο προστασίας προσωπικών δεδομένων, μπορούν να γίνουν ευκαιρία για το engagement των πελατών φέρνοντας θετικές αλλαγές στους τομείς του email marketing, του retargeting & remarketing, τη χρήση των 3rd party data και το behavioral advertising.
Οι διεθνείς ομιλητές όπως ο “compliance expert” David Fowler, ο “data strategist” Oliver Klander και η “Unification Queen” Katherine Pay, έρχονται στη Ελλάδα έτοιμοι να δώσουν πρακτικές λύσεις που δοκιμάστηκαν και πέτυχαν. Όλα αυτά την πρώτη ημέρα των εργασιών του συνεδρίου, που δεν θα λείψουν παραδείγματα από την ελληνική αγορά και πάνελ session με τη συμμετοχή των διεθνών ομιλητών και με παράλληλη συμμετοχή του κοινού στη συζήτηση.
Το συνέδριο, ωστόσο, δεν θα περιοριστεί στη μια ημέρα, καθώς ακολουθούν post conference workshops, που θα πραγματοποιηθούν στις 16 Μαρτίου, δίνοντας πρακτικές οδηγίες, checklists και ξεκάθαρους οδηγούς βημάτων για την εφαρμογή του GDPR.
Περισσότερες πληροφορίες για τους ομιλητές, την ατζέντα και τα workshops θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου.