Η Alpha Nicholson φέρνει το Condé Nast Traveller Middle East στην Ελλάδα
Την άφιξη του Condé Nast Traveller Middle East στην Ελλάδα σηματοδοτεί η συνεργασία της καινοτόμου εταιρείας ξενοδοχειακού marketing Alpha Nicholson με το κορυφαίο ταξιδιωτικό περιοδικό.
Μετρώντας ήδη 16 χρόνια από την ίδρυσή της, η Alpha Nicholson δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην παροχή υπηρεσιών marketing luxury ξενοδοχείων, πολυτελών resorts και εστιατορίων υψηλών προδιαγραφών και στόχος της είναι να ανατρέψει τα δεδομένα στον τομέα του Hospitality Marketing.
Τη σημασία της συνεργασίας με το ταξιδιωτικό περιοδικό ανέδειξε, μιλώντας στο GTP Headlines, ο συνιδρυτής της εταιρείας, κ. Δημήτρης Λαζαρίδης, χαρακτηρίζοντας αυτή τη σύμπραξη ως ένα σημαντικό επίτευγμα που ενισχύει τη θέση της Alpha Nicholson ως ηγέτιδας στο Hospitality Marketing στην Ελληνική αγορά.
«Η εκπροσώπηση του Conde Nast αποτελεί επιβεβαίωση της θέσης της Alpha Nicholson στην ελληνική αγορά, αλλά είναι παράλληλα και μεγάλη ευθύνη», λέει ο κος Λαζαρίδης.
Το Condé Nast Traveller Middle East αποτελεί επί της ουσίας την έκδοση του εκδοτικού κολοσσού Condé Nast που επικεντρώνεται στην παραγωγή συναρπαστικού περιεχομένου υψηλής ποιότητας για το κοινό της Μέσης Ανατολής.
«Αυτή η συνεργασία μάς παρέχει τη δυνατότητα να προβάλλουμε την ομορφιά και τις εμπειρίες των Hotels & Resorts σε ένα ευρύ κοινό upper class Αράβων και Αμερικανών ταξιδιωτών. Επίσης επιφέρει σημαντικές αλλαγές στις μεθόδους προώθησης των ξενοδοχείων & resorts. Προσφέρει μια εξαιρετική πλατφόρμα για την ανάδειξη των μοναδικών εμπειριών, των πολυτελών καταλυμάτων και των διάφορων προσφορών που καθιστούν την περιοχή ξεχωριστή, και, σε συνδυασμό με τα Social Media κανάλια του περιοδικού, αποτελεί κυριολεκτικά ένα “υπερόπλο” marketing για την προώθηση στην αγορά της Μέσης Ανατολής», προσθέτει.
«Φέρνουμε τις καμπάνιες στα μέτρα του πελάτη»
Η Alpha Nicholson ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2008 με σκοπό να κάνει τη διαφορά στον τομέα του Hospitality Marketing.
«Το ξεχωριστό μας πλεονέκτημα οφείλεται στο ότι κυριολεκτικά “κόβουμε & ράβουμε” τις εκάστοτε καμπάνιες στα μέτρα του πελάτη», τονίζει ο κος Λαζαρίδης.
«Στην Ελλάδα συνηθίζεται η μέθοδος φασόν διαφημίσεων, εμείς διαφέρουμε γιατι μελετούμε ενδελεχώς το κοινό που απευθύνεται το μέρος (νησί, πόλη) που βρίσκεται το ξενοδοχείο/resort, έπειτα καταγράφουμε με προσοχή το πιθανών αγοραστικό κοινό με μια μεγάλη σειρά μεταβλητών όπως απευθείας πτήσεις, ανάλυση ανταγωνισμού, travel trends και άλλα. Όλα αυτά τα δεδομένα φιλτράρονται με στόχο να γίνει όσο δυνατόν πιο εξειδικευμένη η στόχευση για να φέρει το μέγιστο αποτέλεσμα στον πελάτη μας που είναι φυσικά οι direct πωλήσεις».
«Λύσεις AI για τους πελάτες μας»
Εστιάζοντας στο μέλλον, ο κος Λαζαρίδης αποκαλύπτει ότι η Alpha Nicholson συνεχίζει να επιδιώκει την πρωτοπορία με καινοτόμες στρατηγικές μάρκετινγκ που θα ενισχύσουν τη βιομηχανία του Hospitality στην Ελλάδα και στην Κύπρο.
«Νέα εργαλεία, όπως η ταχύτατα εξελισσόμενη Τεχνητή Νοημοσύνη που την χρησιμοποιούμε ήδη σε πελάτες εδώ και ένα χρόνο με τρομερά αποτελέσματα, προστίθενται στα “όπλα” μας», καταλήγει ο κος Λαζαρίδης.