connect with us
Greece's latest tourism industry news by Greek Travel Pages

Philoxenia-Hotelia: 235 εκθέτες από 12 χώρες στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης

Μήνυμα αισιοδοξίας για τον ελληνικό τουρισμό εν μέσω πανδημίας στέλνει το τουριστικό εκθεσιακό «δίδυμο» Philoxenia-Hotelia, που διοργανώνεται από τις 12 έως τις 14 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης μετά από έναν χρόνο απουσίας, με απόλυτο σεβασμό στα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Οι εκθέτες των Philoxenia και Hotelia ανέρχονται συνολικά σε 235 και προέρχονται από 12 χώρες και ειδικότερα από Ελλάδα, Πολωνία, Κύπρο, Αρμενία, Πορτογαλία, Βιετνάμ, Ινδία, Αζερμπαϊτζάν, Λουξεμβούργο, Ιορδανία, Ιράκ και Ηνωμένο Βασίλειο. Η εγχώρια τουριστική βιομηχανία είναι επίσης παρούσα, ενώ Τιμώμενος Δήμος της Philoxenia είναι αυτός της Επιδαύρου.

Στους εκθέτες περιλαμβάνονται το υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ (που έχει υπό την αιγίδα του τις δύο εκθέσεις), τουριστικές start-ups μέσω του Επιταχυντή του ΞΕΕ Capsule T, ξενοδοχεία, επιχειρήσεις δόμησης, τεχνολογίας, επίπλων, κατασκευών, εξοπλισμού και ανακαίνισης, που απευθύνονται στον κλάδο του τουρισμού, οι σημαντικότεροι θεσμικοί φορείς ΞΕΕ, ΣΕΤΕ, ΗΑΤΤΑ, ΠΟΞ (υπό την αιγίδα των οποίων βρίσκεται η έκθεση) και τουριστικοί προορισμοί της χώρας (δήμοι και Περιφέρειες).

Η καρδιά του τουρισμού θα χτυπάει στη Θεσσαλονίκη!

Φωτο: Σίσση Βασιλειάδου

Στα εξαιρετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά των Philoxenia και Hotelia παρά τον μειωμένο αριθμό εκθετών σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, σε σημερινή συνέντευξη Τύπου ενόψει των εγκαινίων των δύο διοργανώσεων, σημειώνοντας πως όλη η τουριστική βιομηχανία και η τουριστική Ελλάδα, αλλά και οι σημαντικότεροι θεσμικοί φορείς του τουρισμού θα βρίσκονται αυτό το τριήμερο στη Θεσσαλονίκη.

Τιμώμενος Δήμος: Επίδαυρος

Την ικανοποίησή του για τον ορισμό της Επιδαύρου ως τιμώμενου δήμου στη Philoxenia εξέφρασε ο δήμαρχος Επιδαύρου, κ. Αναστάσιος Χρόνης, μιλώντας για την ιστορικότητα, το πολιτιστικό απόθεμα και τη φυσική ομορφιά της περιοχής του. Σημείωσε μάλιστα πως το Ασκληπιείο της Επιδαύρου είναι το πρώτο σε επισκεψιμότητα μνημείο της ηπειρωτικής Ελλάδας μετά την Ακρόπολη. Πάνω από 800.000 άνθρωποι επισκέπτονται δε κάθε χρόνο τον δήμο Επιδαύρου και τα μνημεία του.

«Ο στόχος μας είναι η Επίδαυρος να γίνει εκτός από τόπος να δεις, όπως είναι τώρα, και τόπος να ζεις τόσο για εμάς όσο και για τους φίλους της Επιδαύριας γης, ώστε να απολαμβάνουν τις πολυήμερες επισκέψεις τους στο λίκνο του πολιτισμού και της Ιατρικής» τόνισε.

Restart για το τουριστικό brand της Κεντρικής Μακεδονίας

Μαζί με την επανεκκίνηση των Philoxenia και Hotelia, αλλά και των κλαδικών εκθέσεων επανεκκινεί και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας το τουριστικό της brand, το οποίο θα ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, ξεκινώντας από τη Philoxenia, όπως είπε ο τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Αλέξανδρος Θάνος. Τόνισε δε πως στόχος είναι για το 2022 να επιτευχθούν τα νούμερα του 2019, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για τη νέα τουριστική σεζόν και την πορεία της στην περιοχή.

Σε μια κρίσιμη και καθοριστική στιγμή διοργανώνονται η Philoxenia και η Hotelia, οι οποίες θα συνδράμουν στην προβολή των προορισμών και θα προσφέρουν μια μοναδική ευκαιρία στους εκθέτες, ανέφερε η αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης, κα Μαρία Καραγιάννη, χαρακτηρίζοντας τες εργαλείο πωλήσεων μεγάλης σημασίας.

Την αντιμετώπιση της Ελλάδας διεθνώς ως ενός μεγάλου και ισχυρού τουριστικού παίκτη υπογράμμισε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, κα Βούλα Πατουλίδου, σημειώνοντας πως γι’ αυτό έχουμε δουλέψει όλοι.

Την εκτίμηση ότι έχουμε μπροστά μας έναν δύσκολο χειμώνα, αλλά και μια αισιόδοξη προοπτική από τον Μάρτιο και έπειτα διατύπωσε από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, κ. Ανδρέας Μανδρίνος, σημειώνοντας πως τα ξενοδοχεία έχουν εργαστεί πολύ για την επόμενη μέρα.

70 hosted buyers από 27 χώρες και 2.500 προγραμματισμένα ραντεβού

Στο πλαίσιο της Philoxenia θα πραγματοποιηθούν πάνω από 2.500 προγραμματισμένα ραντεβού προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών (hosted buyers) με εκθέτες. Οι hosted buyers ξεπερνούν τους 70 με φυσική παρουσία από 27 χώρες, ενώ οι δύο εκθέσεις θα υποδεχθούν και επισκέψεις ομαδικών αποστολών εμπορικών επισκεπτών.

Συνέδριο: «Τουρισμός Εμπειρίας – Αναζητώντας την Αυθεντικότητα»

Μεταξύ των πολλών παράλληλων εκδηλώσεων της Philoxenia ξεχωρίζει το Συνέδριο της με θέμα «Τουρισμός Εμπειρίας: Αναζητώντας την Αυθεντικότητα», που φέτος θα διερευνήσει την τάση της αναζήτησης για πιο βιωματικές τουριστικές δραστηριότητες που εμπεριέχουν το στοιχείο της ανακάλυψης, της εμβάθυνσης στην εμπειρία του διαφορετικού και του συγχρωτισμού με την τοπική κοινωνία και τον ιδιαίτερο πολιτισμό της.

Το Συνέδριο πραγματοποιείται στις 13 Νοεμβρίου στο Περίπτερο 14 και την εναρκτήρια ομιλία του θα εκφωνήσει ο υπουργός Τουρισμού, κ. Βασίλης Κικίλιας, ενώ κεντρική ομιλήτρια θα είναι η Δρ Μαριάννα Σιγάλα, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και πολυβραβευμένη ερευνήτρια του τουρισμού. Στο συνέδριο θα συμμετάσχουν αναγνωρισμένοι ομιλητές από την ακαδημαϊκή κοινότητα, σημαντικοί εκπρόσωποι τουριστικών φορέων, αλλά και επιτυχημένοι επαγγελματίες της εγχώριας τουριστικής αγοράς.

All About Gastronomy και All About Café

Στο πλαίσιο της Hotelia ξεχωρίζουν οι ενότητες All About Gastronomy και All About Café, όπου θα παρουσιαστούν δράσεις με ιδιαίτερες γεύσεις και ιδέες, μοναδικοί συνδυασμοί προϊόντων και βραβευμένοι παραγωγοί, που θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις κάθε ενδιαφερόμενου επαγγελματία. Το ελληνικό πρωινό, συνώνυμο της φιλοξενίας της χώρας και η ελληνική «καλημέρα» μπαίνουν στο τραπέζι στον ιδιαίτερο χώρο του All About Gastronomy στο περίπτερο 9.

Παράλληλα θα παρουσιαστούν όλες οι τάσεις και οι νέες εφαρμογές στον κλάδο της γαστρονομίας, που ενισχύθηκαν και εδραιώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το All About Café από την άλλη πλευρά αποτελεί μια ενότητα αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ με workshops και με τον μοναδικό Latte Art ThrowDown Competition.

Καταξιωμένοι baristas και roasters θα εντυπωσιάσουν με τις τεχνικές και τις δεξιότητές τους και θα αποκαλύψουν μέσα από μια σειρά σεμιναρίων και παρουσιάσεων τις αρωματικές «συνταγές» του καφέ στους επαγγελματίες του χώρου, αλλά και στους λάτρεις του στο Περίπτερο 12 με Χορηγό Μηχανολογικού Εξοπλισμού την εταιρεία Eurogat.

Η είσοδος στις δύο εκθέσεις είναι δωρεάν για επαγγελματίες επισκέπτες και ανοιχτή για το κοινό το Σαββατοκύριακο με απαραίτητη προϋπόθεση την προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης.

Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ.

Το Greek Travel Pages (GTP) είναι χορηγός επικοινωνίας της 36ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού Philoxenia.

Follow GTP Headlines on Google News to keep up to date with all the latest on tourism and travel in Greece.
About the Author
This is the team byline for GTP. The copyrights for these articles are owned by GTP. They may not be redistributed without the permission of the owner.

Add your comment

*