connect with us
Greece's latest tourism industry news by Greek Travel Pages

The Hotels Network: 10 δείκτες απόδοσης πωλήσεων που κάθε ξενοδόχος πρέπει να γνωρίζει

Η The Hotels Network (ΤΗΝ) κυκλοφόρησε πρόσφατα έναν οδηγό με 10 κύριους δείκτες απόδοσης πωλήσεων (Direct Channel KPIs) που κάθε ξενοδόχος πρέπει να γνωρίζει.

Οι απευθείας κρατήσεις είναι απαραίτητες για την επιτυχία ενός ξενοδοχείου, ωστόσο η αξιολόγηση της απόδοσης του  καναλιού πώλησης είναι μερικές φορές ανεπαρκής. Η ανάλυση δεδομένων μπορεί να βοηθήσει τους ξενοδόχους να κατανοήσουν καλύτερα την απόδοση του δικού τους καναλιού πώλησης, αλλά η πραγματική αξία προκύπτει από τη δυνατότητα σύγκρισης του ξενοδοχείου με την αγορά για τον εντοπισμό ευκαιριών ανάπτυξης.

Σε αυτόν τον εξαιρετικά πρακτικό οδηγό η Τhe Hotels Network παρουσιάζει ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο KPI που αναδεικνύει τις κορυφαίες μετρήσεις στις οποίες πρέπει να εστιάσει ο ξενοδόχος κατά την αξιολόγηση της απόδοσης του άμεσου καναλιού του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων των KPIs της THN.

Οι μετρήσεις αφορούν:

  • Συνολικός δείκτης μετατροπής / Total conversion rate
  • Δείκτης μετατροπής ‘επισκέπτης προς μηχανή κρατήσεων’ / Visitor to booking engine conversion rate
  • Δείκτης μετατροπής ‘μηχανή κρατήσεων προς κράτηση’ / Booking engine to booking conversion rate
  • Μέσο ημερήσιο έσοδο ανά διανυκτέρευση / Average daily revenue
  • Δείκτης πληρότητας των απευθείας κρατήσεων / Direct occupancy rate
  • Έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο / Rev direct
  • Συχνότητα ανισοτήτων τιμής / Disparities frequency
  • Ποσοστό ανισοτήτων τιμής / Disparities amount
  • Ανάλυση της ζήτησης / Demand
  • Συνολική βαθμολογία απόδοσης / Direct booking index

 

Παρακάτω αναλύονται τρεις απο τις κυριότερες μετρήσεις αξιολόγησης του άμεσου καναλιού πωλήσεων:

Κατεβάστε τον πλήρη οδηγό με όλες τις μετρήσεις.

1. Συνολικός δείκτης μετατροπής

Ο συνολικός δείκτης μετατροπής αφορά το ποσοστό των κρατήσεων που ελήφθησαν μέσω της ιστοσελίδας κατά τη διάρκεια της επιλεγμένης περιόδου σε σύγκριση με τον αριθμό των επισκέψεων της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου.

Η εστίαση στην ενίσχυση του δείκτη μετατροπής επιτρέπει στον ξενοδόχο να αυξήσει τα έσοδά του χωρίς να χρειαστεί να αυξήσει τον προϋπολογισμό για ενέργειες μάρκετινγκ.

Είναι επίσης σημαντικό να εξετάσει ποιό είναι το ποσοστό των επισκεπτών της ιστοσελίδας που μεταβαίνουν στην μηχανή κρατήσεων και ποιό είναι το ποσοστό των επισκεπτών που έχοντας μεταβεί στην μηχανή κρατήσεων προχωρούν με την ολοκλήρωση της κράτησης. Αυτοί οι δείκτες μετατροπής ‘Επισκέπτης πρός μηχανή κράτησεων’ και ‘Μηχανή κρατήσεων πρός κράτηση’ είναι μετρήσεις που αναλύονται περαιτέρω στον οδηγό της ΤΗΝ.

2. Έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevDirect)

Πρόκειται για έναν δείκτη που αναπτύχθηκε από την THN και αφορά το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο για πωλήσεις μέσω του απευθείας καναλιού του ξενοδοχείου. Το RevDirect υπολογίζεται διαιρώντας το συνολικό έσοδο ανά δωμάτιο με το συνολικό αριθμό των διαθέσιμων διανυκτερεύσεων (εξετάζοντας τις ημερομηνίες διαμονής). Η επικέντρωση στην αύξηση του RevDirect θα επιτρέψει στον ξενοδόχο να αυξήσει τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο μέσω του απευθείας καναλιού του.

3. Συνολική βαθμολογία απόδοσης (Direct Booking Index DBI)

Ο δείκτης Direct Booking Index™ (DBI), που επίσης αναπτύχθηκε από την THN, είναι μια συνολική βαθμολογία για τη μέτρηση της απόδοσης του ξενοδοχείου σε σχέση με την αγορά όσον αφορά την αποτελεσματική στρατηγική των απευθείας πωλήσεων. Υπολογίζεται σταθμίζοντας αλγοριθμικά κάθε τμήμα που εμπλέκεται στη στρατηγική του άμεσου καναλιού και δίνει τη δυνατότητα στον ξενοδόχο να παρακολουθεί τη μηνιαία εξέλιξη των επιδόσεων του.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτά τα KPI κατεβάστε τον πλήρη οδηγό. Για να ξεκινήσετε τη συγκριτική αξιολόγηση της επίδοσης του δικού σας καναλιού με την αγορά, εντάξτε το ξενοδοχείο σας στο BenchDirect σήμερα. Η χρήση της πλατφόρμας είναι δωρεάν, για πάντα.

H The Hotels Network είναι μία καινοτόμα εταιρεία τεχνολογίας με εξειδίκευση στην φιλοξενία. Έχοντας γραφεία στη Βαρκελώνη, το Άμστερνταμ, το Σαν Φρανσίσκο, το Μεξικό και τη Σιγκαπούρη, η εταιρεία συνεργάζεται με πάνω από 12,000 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο. Στόχος της είναι να βελτιώσει την εμπειρία του online booking, να ενισχύσει τις απευθείας κρατήσεις και να ενδυναμώσει την σχέση των ξενοδοχειακών brands με τους πελάτες τους.

Follow GTP Headlines on Google News to keep up to date with all the latest on tourism and travel in Greece.
About the Author
This is the team byline for GTP. The copyrights for these articles are owned by GTP. They may not be redistributed without the permission of the owner.

Add your comment

*