connect with us
Greece's latest tourism industry news by Greek Travel Pages (gtp)

Η BookOnlineNow παρουσιάζει το καινοτόμο εργαλείο #BenchDirect για ξενοδοχεία

Η ΒookOnlineNow, σε συνεργασία με την The Hotels Network, προσφέρει εντελώς δωρεάν για πάντα το νέο εργαλείο #BenchDirect, το οποίο στοχεύει να βοηθήσει τους επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου να κατανοήσουν καλύτερα τον εν δυνάμει πελάτη τους και να αυξήσουν τις απευθείας κρατήσεις και τα έσοδά τους.

Ένα ταξίδι συγκριτικής αξιολόγησης

Η συγκριτική αξιολόγηση ξενοδοχείων είναι απαραίτητη για τη στρατηγική ανάπτυξης κάθε ξενοδοχείου. Από πολυτελείς ιδιοκτησίες πέντε αστέρων έως απλά διαμερίσματα. Επιτρέπει στους επαγγελματίες όχι μόνο να κατανοήσουν την απόδοση του ξενοδοχείου τους σε σύγκριση με την αγορά αλλά και να εντοπίσουν τομείς βελτίωσης.

Η παραδοσιακή συγκριτική αξιολόγηση του ξενοδοχείου, ωστόσο, επικεντρώνεται γενικά στη σύγκριση τιμών και πληρότητας, παρέχοντας μικρή κατανόηση ως προς το πώς προέκυψαν αυτά τα αποτελέσματα. Γι΄αυτό, η Τhe Hotels Network και η  BookOnlineNow παρουσιάζουν το #BenchDirect, την πρώτη πλατφόρμα συγκριτικής αξιολόγησης για τις απευθείας κρατήσεις του ξενοδοχείου, που προσφέρεται εντελώς δωρεάν!

Ακολουθώντας μια εντελώς νέα προσέγγιση, το #BenchDirect παρέχει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, ώστε ο επαγγελματίας να μπορεί να αναλύσει ολόκληρη τη διοχέτευση κρατήσεων και να κατανοήσει την απόδοση του ξενοδοχείου σε σύγκριση με την αγορά και τον ανταγωνισμό.

Με πολλαπλά δυναμικά ανταγωνιστικά σύνολα και καλύπτοντας περισσότερες από 30 βασικές μετρήσεις, το #BenchDirect παρέχει ανεκτίμητες πληροφορίες που θα βοηθήσουν τον ξενοδόχο να ξεδιπλώσει τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής των απευθείας πωλήσεών. Εκτός από την εξέταση συνολικών δεδομένων για αυτές τις μετρήσεις, από τα ποσοστά μετατροπής και το LOS έως τις διαφορές και τη μέση τιμή κράτησης, μπορεί εύκολα να αναλύσει τα δεδομένα χρησιμοποιώντας φίλτρα ανά πηγή, προορισμό ταξιδιού, χώρα και πολλά άλλα!

Ακολουθεί ένα πραγματικό παράδειγμα της ανάλυσης των δεδομένων συγκριτικής αξιολόγησης ενός ξενοδοχείου:

Η σκηνή

Σε αυτήν την περίπτωση χρήσης, φιλτράρονται διασταυρώνοντας, τρεις βασικές μετρήσεις του καναλιού άμεσων κρατήσεων του ξενοδοχείου (επισκέψεις σε ιστότοπους ανά κατάταξη χώρας επισκέπτη, συνολικό ποσοστό μετατροπών και συνολικά έσοδα) και συγκρίνοντάς τα με παρόμοια ξενοδοχεία στον ίδιο προορισμό. Με αυτές τις μετρήσεις, η BookOnlineNow είναι σε θέση να προσδιορίσει τις κύριες αγορές επισκεψιμότητας του ιστότοπου του ξενοδοχείου, εάν αυτές οι αναζητήσεις μετατραπούν αποτελεσματικά σε κρατήσεις και πόσα ξοδεύονται κατά μέσο όρο.

Πρώτον, ρίχνει μια ματιά στην κατάταξη της χώρας επισκεπτών για να δει την προέλευση των επισκεπτών που αναζητούν διαμονή στον ιστότοπο του ξενοδοχείου. Συγκρίνοντας την κατανομή επισκεπτών του ξενοδοχείου ανά χώρα με εκείνη του συνόλου προορισμών, βλέπει ότι το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά πηγής και στις δύο περιπτώσεις.

Κατάταξη χώρας επισκέπτη για επισκέψεις σε ιστότοπους

Για να κατανοήσει περισσότερα σχετικά με τη συμπεριφορά της επισκεψιμότητας από το Ηνωμένο Βασίλειο, η εταιρεία ρίχνει μια ματιά στο συνολικό ποσοστό μετατροπών ιστότοπου, φιλτράροντας τις πληροφορίες ειδικά για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Από τη διακεκομμένη κόκκινη γραμμή στο παρακάτω γράφημα, μπορεί να δει ότι το ξενοδοχείο έχει ελαφρώς υψηλότερο ποσοστό μετατροπών ιστότοπου από τον προορισμό. Αυτό σημαίνει ότι το ξενοδοχείο μπορεί να μετατρέψει περισσότερες επισκέψεις του Ηνωμένου Βασιλείου σε πραγματικές διαμονές σε σύγκριση με άλλα παρόμοια ξενοδοχεία στον προορισμό τους.

Συνολικό ποσοστό μετατροπών για επισκέψεις σε ιστότοπους από το Ηνωμένο Βασίλειο

Ωστόσο, στην καρτέλα Έσοδα που φιλτράρεται ανά χώρα, φαίνεται στο παρακάτω γράφημα ότι η μέση τιμή κράτησης του ξενοδοχείου για τους επισκέπτες στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι σημαντικά χαμηλότερη από και τις 3 ομάδες. Με άλλα λόγια, παρά το γεγονός ότι ο ιστότοπος του ξενοδοχείου είναι αρκετά αποτελεσματικός στη μετατροπή επισκεπτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, έχει χαμηλή απόδοση όσον αφορά τη μέση αξία κράτησης αυτών των μετατροπών.

Μέση τιμή κράτησης για επισκέψεις σε ιστότοπους από το Ηνωμένο Βασίλειο

Η ευκαιρία

Ενώ το ξενοδοχείο έχει καλή απόδοση κατά τη μετατροπή επισκεπτών στο Ηνωμένο Βασίλειο σε κρατήσεις, τα δεδομένα δείχνουν ότι οι επισκέπτες από το Ηνωμένο Βασίλειο είναι δυνητικά πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για κρατήσεις ξενοδοχείων. Υπάρχει επομένως μια ευκαιρία για το ξενοδοχείο να υιοθετήσει νέες τακτικές που στοχεύουν ειδικά στην αύξηση της μέσης αξίας κράτησης αυτών των μετατροπών στο Ηνωμένο Βασίλειο στον ιστότοπό τους.

Βέλτιστες πρακτικές

Με βάση αυτήν την πολύτιμη ευκαιρία που προσδιορίζεται από την ανάλυση, το ξενοδοχείο θα πρέπει να αναζητήσει τρόπους για να αυξήσει τη μέση αξία κράτησης των κρατήσεων που προέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι να προσαρμοστεί η εμπειρία της ιστοσελίδας στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Με τη σημερινή τεχνολογία εξατομίκευσης, ο ξενοδοχος μπορεί να δημιουργήσει σχετικά μηνύματα ιστότοπου και προσφορές αποκλειστικά για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου και να χρησιμοποιήσει κανόνες στόχευσης για να τα εμφανίσει μόνο σε χρήστες του Ηνωμένου Βασιλείου.

Για παράδειγμα, το Hotel H θα μπορούσε να ωθήσει τους επισκέπτες του Ηνωμένου Βασιλείου να κάνουν αναβάθμιση σε έναν τύπο δωματίου υψηλότερης αξίας, όπως δωμάτια με θέα στη θάλασσα ή σουίτες. Εναλλακτικά, το ξενοδοχείο θα μπορούσε να προσελκύσει τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση για πρόσθετες υπηρεσίες, όπως check-out αργά ή πρωινό.

Υπάρχει ένας αριθμός καμπανιών ιστότοπων που μπορεί να κάνει ένα ξενοδοχείο για να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να ξοδέψουν επιπλέον ποσά σε υπηρεσίες πέρα της κράτησής τους.

Αναφέρεται το παρακάτω παράδειγμα καθώς έχει αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένο: Όπως φαίνεται στην εικόνα, το ξενοδοχείο εμφανίζει ένα μήνυμα popup που προωθεί μια αποκλειστική προσφορά για τύπους δωματίων υψηλότερης αξίας.

Εμφανίζεται στη μηχανή κράτησης και απευθύνεται σε επισκέπτες που κάνουν αναζήτηση από το Ηνωμένο Βασίλειο. Η μορφή μηνύματος περιλαμβάνει έναν κωδικό προσφοράς με ένα κλικ. Αυτό σημαίνει ότι η προσφορά ισχύει μόνο για τους επισκέπτες που κάνουν κλικ απευθείας στο CTA (παρότρυνση για δράση), περιορίζοντας τη διάδοση της έκπτωσης.

Με την προώθηση αυτής της ελκυστικής προσφοράς για τους επισκέπτες του Ηνωμένου Βασιλείου, που είναι γνωστό ότι έχουν τη δυνατότητα να γίνουν επισκέπτες υψηλής αξίας, το ξενοδοχείο μπορεί να τους δελεάσει να ξοδέψουν λίγο περισσότερο, συμβάλλοντας στην αύξηση των άμεσων εσόδων.

Συμμετοχή στο #BenchDirect δωρεάν για πάντα

Γίνετε πελάτης της BookOnlineNow σήμερα και εξασφαλίστε συμμετοχή στη λίστα αναμονής της εταιρείας για να γίνετε μέρος ενός παγκόσμιου δικτύου 10.000+ ξενοδοχείων, που έχουν ήδη ευθυγραμμιστεί με το νέο καινοτόμο δωρεάν εργαλείο.

Follow GTP Headlines on Google News to keep up to date with all the latest on tourism and travel in Greece.
About the Author
Eleftheria has worked for several financial newspapers, magazines and websites during the past 19 years. Between 2004 and 2014 she worked as a radio producer, reporter and presenter for the Greek and English language program of “Athina 9.84 FM”. She also has hands-on experience in the MICE industry.

Add your comment

*