connect with us
Greece's latest tourism industry news by Greek Travel Pages

BookOnlineNow: Πως να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις σας το 2021

Η έλευση της νέας χρονιάς σηματοδοτεί την αρχή των παγκόσμιων εμβολιασμών κατά του Covid-19 και φέρνει ένα κύμα αισιοδοξίας στους επαγγελματίες του τουρισμού και όχι μόνο. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού (UNWTO), προβλέπεται μια σημαντική ανάκαμψη του τουρισμού το νέο έτος, ειδικά μετά το δεύτερο τρίμηνο του 2021. 

Τώρα, λοιπόν, είναι η καταλληλότερη στιγμή για τους ξενοδόχους της χώρας να ανασυνταχθούν και να ετοιμαστούν για τη νέα σεζόν έτσι ώστε να ανακάμψουν όσο το δυνατόν σε μεγαλύτερο βαθμό.

Η τεχνολογία αναμφισβήτητα μπορεί να αποδειχθεί ο μεγαλύτερος σύμμαχός τους, και η BookOnlineNow μέσα από τις λύσεις που προσφέρει έρχεται να καλύψει τις ανάγκες των ξενοδόχων που αναζητούν τρόπους βελτιστοποίησης των διαδικτυακών πωλήσεων.

Λύσεις που προσφέρει η BookOnlineNow

Μηχανή Απευθείας Κρατήσεων (Direct Bookings Engine)

Η BookOnlineNow ιδρύθηκε το 2009 και έχει καταφέρει να επεκτείνει το πελατολόγιο της με περισσότερα από 3.750 ξενοδοχεία σε 47+ χώρες σε όλο το κόσμο. Συνδυάζοντας την πλέον εξελιγμένη τεχνολογία και την ανθρώπινη τεχνογνωσία, παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση διαδικτυακών πωλήσεων για ξενοδοχεία και κάθε είδους τουριστικά καταλύματα, δίνοντας έμφαση στην επίτευξη των απευθείας κρατήσεων. 

Η επιλογή από τον ξενοδόχο της μηχανής κρατήσεων και των λοιπών προγραμμάτων διανομής που θα χρησιμοποιηθούν, παίζει ένα ζωτικό ρόλο στην ανάπτυξη της επιχείρησής του. Το βασικό μέλημα είναι η μηχανή κρατήσεων να είναι φιλική προς τον χρήστη και να προσφέρει συμπληρωματικές υπηρεσίες που μπορούν να κινήσουν το ενδιαφέρον του επισκέπτη και να τον οδηγήσουν στο να ολοκληρώσει την κράτησή του μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί από την BookOnlineNow στην εμπειρία πλοήγησης του χρήστη και στην ευκολία της κράτησης λαμβάνοντας υπόψιν όλες τις σύγχρονες τάσεις. Για το σκοπό αυτό έχει σχεδιασθεί μια μοντέρνα , fully responsive μηχανή κρατήσεων, απόλυτα φιλική για τον χρήστη από οποιαδήποτε συσκευή. Επιπλέον η ομάδα μας προσαρμόζει την μηχανή κρατήσεων του κάθε ξενοδοχείου με βάση τα χρώματα και τον εικαστικό προσανατολισμό της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου (logo, fonts, colors κ.λπ.) με αποτέλεσμα η μηχανή κρατήσεων να είναι σε πλήρη αισθητική αρμονία με την ιστοσελίδα.

Οι κρατήσεις από κινητές συσκευές παρουσιάζουν αύξηση έως και 50% ετησίως τα τελευταία χρόνια. Tο 2021, το 72,9% του συνόλου του λιανικού ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να δημιουργηθεί μέσω κινητών συσκευών, από 58,9%  το 2017. Η BookOnlineNow, λαμβάνοντας υπόψιν αυτές τις τάσεις, έχει σχεδιάσει ειδική έκδοση για Mobile χρήστες, η οποία ακολουθεί ένα βέλτιστο σχεδιασμό για κινητές συσκευές με απλές, ευανάγνωστες φόρμες και δομημένη πλοήγηση. 

Επίσης, ειδικό βάρος και ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί από την BookOnlineNow στην Υποστήριξη των πελατών. Θεωρούμε τον κάθε πελάτη μοναδικό και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών μας αγγίζει το 100%.

Όπως τονίζει ο CEO της εταιρείας κύριος Κώστας Δούκας: «Η BookOnlineNow επιχειρεί να σταθεί με κάθε τρόπο δίπλα στο πλευρό των πελατών της, καθώς η ομάδα ειδικών από την οποία απαρτίζεται, είναι πάντα διαθέσιμη να απαντήσει σε κάθε ερώτηση των ξενοδόχων». 

Συμπληρωματικές υπηρεσίες της Μηχανής Κρατήσεων

Η μηχανή κρατήσεων ενός καταλύματος είναι το εργαλείο που μετατρέπει τον επισκέπτη μιας ιστοσελίδας σε πελάτη. Όμως, για να προβεί ο επισκέπτης της ιστοσελίδας σε κράτηση και να μετατραπεί σε πελάτη, πρέπει κατά τη διάρκεια της περιήγησής τους σε αυτή, να βρει στοιχεία που θα του κεντρίσουν το ενδιαφέρον.

Ένας ομολογουμένως από τους  πιο βασικούς παράγοντες που καθορίζουν την ολοκλήρωση μιας κράτησης είναι ίσως ο οικονομικός. Το ταξίδι του εν δυνάμει πελάτη (customer journey) ξεκινάει αρχικά συνήθως από τους ΟΤΑ’s.  Οι πελάτες επισκέπτονται τους OTA’s (όπως Booking, Expedia, HotelBeds κ.α.) για να βρουν και να συγκρίνουν καταλύματα σε μια περιοχή και έπειτα, αφού καταλήξουν σε μερικά επιθυμητά καταλύματα, επισκέπτονται την επίσημη ιστοσελίδα (brand.com) τους. Αυτό συμβαίνει τόσο για να συλλέξουν όσο περισσότερες πληροφορίες γίνεται, αλλά αδιαμφισβήτητα και για να βρουν την καλύτερη δυνατή τιμή για την κράτησή τους.

Για το λόγο αυτό, η μηχανή κρατήσεων που έχουν επιλέξει πρέπει να δίνει στον ξενοδόχο τη δυνατότητα να δημιουργεί ειδικές προσφορές (special offers), να δίνει αποκλειστικές προσφορές ή επιπρόσθετες παροχές σε όποιον γίνεται μέλος του ξενοδοχείου (loyalty suite), να χρησιμοποιεί προωθητικούς εκπτωτικούς κωδικούς (promo codes), να μπορεί να πουλήσει πέρα από διαμονή και έξτρα υπηρεσίες (extra services/upselling) αλλά ακόμα να δημιουργεί πακέτα διαμονής που συνδυάζουν διαμονή και εσωτερικές/εξωτερικές δραστηριότητες (package deals).

Το τελευταίο είναι μια καινοτομία που τρέχει για το 2021 η BookOnlineNow. 

Η BookOnlineNow έχει  λάβει υπόψιν όλες τις παραπάνω ανάγκες των επιχειρηματιών καθώς, όπως δηλώνει και ο CEO της εταιρείας, κύριος Κώστας Δούκας «προσπαθούμε συνεχώς να εξελισσόμαστε και να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες στους πελάτες μας σκεπτόμενοι τις ανάγκες τους. Η πιο πρόσφατη υπηρεσία που προστέθηκε στη μηχανή κρατήσεων είναι το Package Deals, η οποία δίνει στον ξενοδόχο τη δυνατότητα να δημιουργεί τα δικά του συνδυαστικά πακέτα προς πώληση».

Πέρα από τη δυνατότητα δημιουργίας προσφορών και πακέτων πρέπει να γίνεται ξεκάθαρο στον επισκέπτη πως το προϊόν που προσφέρεται στην ιστοσελίδα είναι το πιο ελκυστικό που μπορεί να βρει στο διαδίκτυο. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την δημιουργία διαφημιστικών banner (pop up banners) τα οποία θα προμοτάρουν την τιμή και τις ειδικές υπηρεσίες που προσφέρονται σε μια κράτηση μέσω της μηχανής κρατήσεων. Παράλληλα με την ύπαρξη κάποιου παραθύρου που συγκρίνει τις τιμές της μηχανής με αυτές των OTAs (price comparison widget), μπορεί να τονισθεί εύκολα και άμεσα στον επισκέπτη ότι τρέχει κάποια ειδική προσφορά αποκλειστικά μέσω της επίσημης ιστοσελίδας και κατ’ επέκταση της μηχανής κρατήσεών της.

Ένας επιπλέον δίαυλος διαφήμισης όπου ο δυνητικός πελάτης μπορεί να δει την τιμή της ιστοσελίδας, είναι η μηχανή κρατήσεων να έχει σύνδεση με τα γνωστά metasearch websites (πχ Trivago,TripAdvisor, Google Hotel Ads). Εκεί ο ξενοδόχος μπορεί να ενεργοποιήσει καμπάνιες και να επιτύχει άμεσες κρατήσεις χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψει κάποιο κεφάλαιο για την ενεργοποίησή τους (risk free) αλλά πληρώνοντας μόνο για επιβεβαιωμένες κρατήσεις που έρχονται μέσω αυτών.

Σίγουρα κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το ρόλο των ταξιδιωτικών πρακτόρων στον τομέα των ξενοδοχειακών κρατήσεων. Γι’ αυτό ο ξενοδόχος πρέπει επίσης να ψάξει αν η μηχανή κρατήσεων που χρησιμοποιεί συνδέεται με τουριστικά γραφεία δίνοντας στους πράκτορες τη δυνατότητα να κάνουν απευθείας κρατήσεις μέσω αυτής.

Φυσικά, η μηχανή κρατήσεων πρέπει να συνδέεται και με ένα σύστημα διαχείρισης καναλιών (Channel Manager), έτσι ώστε ο ξενοδόχος να μπορεί να αλλάξει τιμές και διαθεσιμότητες απο κάποιο κεντρικό σύστημα. Η BookOnlineNow προσφέρει σύστημα την υπηρεσία Channel Manager μέσω της στρατηγικής συνεργασίας που έχει συνάψει με την εταιρεία HotelAvailabilities στην Ελλάδα, και συνδέεται με τις πλέον γνωστές εταιρείες channel manager στο εξωτερικό. 

Ενημερωτικά άρθρα/σεμινάρια/εξυπηρέτηση πελατών

Τους τελευταίους μήνες του 2020 η εταιρεία ξεκίνησε μια νέα υπηρεσία ενημέρωσης, τα ξενοδοχειακά διαδικτυακά σεμινάρια (online hospitality webinars). Σε συχνότητα περίπου 2 φορές τον μήνα η BookOnlineNow προσκαλεί συνεργάτες της από Ελλάδα και εξωτερικό, γνώστες του τουριστικού κλάδου, και παρουσιάζουν ή αναλύουν τάσεις και υπηρεσίες που εμφανίζονται στον τομέα. Πελάτες της εταιρείας αλλά και ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα https://hotel-webinars.com/ για να παρακολουθήσουν τα webinars που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί και να κάνουν εγγραφή στο newsletter της εταιρείας έτσι ώστε να ενημερωθούν για τα επόμενα σεμινάρια.

 Επίσης τo blog που φιλοξενείται στην ιστοσελίδα της εταιρείας εμπλουτίζεται συχνά με ενδιαφέροντα άρθρα τόσο για την ίδια την εταιρεία όσο και γενικότερα για τον κλάδο. Επίσης, ενημερωτικά emails στέλνονται σε εβδομαδιαία βάση σε όσους πελάτης ή μη το επιθυμούν. 

Τέλος η BookOnlineNow συμμετέχει ενεργά σε πρωτοβουλίες ενημέρωσης των ξενοδοχείων μέσα από τα κανάλια του GTP και της Hotelier Academy Greece, μοιράζοντας τεχνογνωσία και συμβουλές για την βελτιστοποίηση των απευθείας κρατήσεων των ξενοδοχείων.

Η έλευση του νέου έτους δίνει τη δυνατότητα στους ξενοδόχους να ελπίζουν σε μια καλύτερη σεζόν και στην BookOnlineNow τη δυνατότητα να εξελιχθεί ακόμα περισσότερο. 

Όπως δηλώνει και ο κύριος Δούκας: «Θεωρώ πως το 2021 θα είναι μια χρονιά που θα δούμε πολλές νέες τεχνολογικές εξελίξεις στον κλάδο της φιλοξενίας. Η BookOnlineNow σίγουρα ετοιμάζει αρκετές νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες που θα βοηθήσουν τους ξενοδόχους να αναπτυχθούν».

 

Follow GTP Headlines on Google News to keep up to date with all the latest on tourism and travel in Greece.
About the Author
This is the team byline for GTP. The copyrights for these articles are owned by GTP. They may not be redistributed without the permission of the owner.

Add your comment

*