connect with us
Greece's latest tourism industry news by Greek Travel Pages (gtp)

FDM: Πρότυπα πιστοποίησης για ξενοδοχεία από την Swiss Approval International

Η FDM Hospitality Services, σε συνεργασία με την POINT HUB, προχωρά στην συμβουλευτική ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού ξενοδοχείων και μονάδων f&b για την εφαρμογή των απαιτήσεων των νέων προτύπων πιστοποίησης B&W και H&W της SWISS APPROVAL.

Η FDM Hospitality Services είναι μία καινοτόμος εταιρία στην Ελλάδα με όραμα να παρέχει μακροχρόνιες, υψηλής ποιότητας ξενοδοχειακές συμβουλευτικές υπηρεσίες σε τουριστικά καταλύματα, θαλαμηγούς πολυτελείας και καταστήματα εστίασης.

Ύστερα από 20 χρόνια εμπειρίας στη ξενοδοχειακή βιομηχανία, ο ιδρυτής Ζαχόπουλος Ιωάννης, πιστοποιημένος με ISO 22000, και οι συνεργάτες του, ο καθένας με ειδίκευση σε κάθε τομέα του τμήματος f&b, αποτελούν για κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση την απαραίτητη ωφέλιμη συνεργασία με στόχο την αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία των τμημάτων f&b του ξενοδοχείου σας, σε μια ραγδαία πλήρως ανταγωνιστική τουριστική αγορά.

Ιωάννης Ζαχόπουλος

Η νέα εποχή στην επιχειρηματικότητα των τουριστικών καταλυμάτων σε σχέση με την πρόληψη μετάδοσης και διασποράς του Covid 19 κατά την διάρκεια της συγκεκριμένης πανδημίας, αλλά και κατά την διάρκεια μιας φυσιολογικής περιόδου, έχει καταστήσει αναγκαία την εισαγωγή ενός μοντέλου πιστοποίησης που θα διασφαλίζει τόσο την δημόσια υγεία όσο και την ορθή επαναλειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

Η FDM σε άμεση συνεργασία με την POINT HUB του Μιλτιάδη Καρούμπα προχωρά τόσο σε ενημέρωση των πρωτοκόλλων μέσω e-learning – Webminars όσο και στην συμβουλευτική ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού για την εφαρμογή των απαιτήσεων των νέων  προτύπων πιστοποίησης από την Ελβετική SWISS APPROVAL, το πρότυπο B&W Certification για Ξενοδοχειακές Μονάδες και H&W Certification για Επισιτιστικές Μονάδες αντίστοιχα.

Το πρακτικά εφαρμόσιμο μοντέλο πιστοποίησης καθορίζει τις απαραίτητες διαδικασίες τις οποίες μια ξενοδοχειακή μονάδα επιβάλλεται να εφαρμόσει σύμφωνα με τα πρωτόκολλα της Ε.Ε προκειμένου το εργατικό δυναμικό, προϊόντα και υλικοτεχνικές υποδομές να εναρμονίζονται με τα νέα δεδομένα και κατευθυντήριες γραμμές όπως αυτές ορίζονται από τους αρμόδιους θεσμικούς δημόσιους φορείς υγείας.

Τα οφέλη της πιστοποίησης

Η πιστοποίηση σύμφωνα με τα ελβετικά πρότυπα της SWISS APPROVAL INTERNATIONAL , καθορίζει και λαμβάνει προληπτικές ενέργειες εναρμονίζοντας και επιβεβαιώνοντας επιπλέον ότι η εκάστοτε επιχείρηση εφαρμόζει τα υγειονομικά πρωτόκολλα όπως έχουν υποδειχθεί από το κράτος.

Με αυτόν τον τρόπο συμβάλλει:

• Στη μείωση ή ελαχιστοποίηση της πιθανότητας μετάδοσης και διασποράς μεταδιδόμενου νοσήματος,

• Στην ανάδειξη της δέσμευσης σε προϊόντα και υπηρεσίες που προστατεύουν τους πελάτες της επιχείρησης από την έκθεσή τους σε απειλές όπως ο COVID 19,

• Στην ενίσχυση της στρατηγικής για την ανάπτυξη μιας σειράς δράσεων ευαισθητοποίησης των εργαζομένων, των επιχειρηματικών εταίρων, των πελατών και των επισκεπτών κάθε επιχείρησης, σχετικά με τις διαθέσιμες μεθόδους και πόρους για τη διαφύλαξη ενός προστατευμένου από επιδημιολογικές απειλές περιβάλλοντος,

• Στην αύξηση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή, του επισκέπτη και όλων των εμπλεκόμενων και ενδιαφερόμενων μερών με άμεση ωφέλεια για την ίδια την επιχείρηση αλλά και ευρύτερα για τον ελληνικό τουρισμό.

Επίσης, διασφαλίζει με την εταιρική της δέσμευση στο να παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες του ξενοδοχείου με ασφάλεια και προστασία από την οποιαδήποτε έκθεση τους στις απειλές του Covid 19.

Παράλληλα, ενισχύει την στρατηγική γύρω από τις συνεχείς δράσεις για την ευαισθητοποίηση του εργατικού δυναμικού της ξενοδοχειακής μονάδας αλλά πολύ περισσότερο των πελατών που διαμένουν σε αυτό.

Η επιλογή της πιστοποίησης, είναι το διαχρονικό ζητούμενο κάθε επιχείρησης, αλλά σήμερα ειδικότερα είναι διαβατήριο του Έλληνα επιχειρηματία του τουρισμού καθώς η ένταξη κάθε πιστοποιημένης επιχείρησης, διασφαλίζει το συγκριτικό της πλεονέκτημα έναντι άλλων, σε πλατφόρμες όπως το Tripadvisor, Booking.com, Trivago κ.ά., που αποτελούν το σημείο αναφοράς για κάθε επισκέπτη, τη διασφάλιση των Tour Operators και την ποιοτική ανάδειξη των τουριστικών και επισιτιστικών υπηρεσιών.

Είναι το διεθνές διαπιστευτήριο της Ελλάδας και η επιλογή επιτυχίας για τον ελληνικό τουρισμό.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο e-mail: hello@fdmhospitality.com.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

About the Author
This is the team byline for GTP. The copyrights for these articles are owned by GTP. They may not be redistributed without the permission of the owner.

Add your comment

*