connect with us
Greece's latest tourism industry news by Greek Travel Pages (gtp)

Case Study ξενοδοχειακής σήμανσης για το EverEden Resort

Η εξειδικευμένη, στη ξενοδοχειακή σήμανση, ομάδα της εταιρείας bratti hotel signage, μιλάει στην εταιρεία ξενοδοχειακών συμβούλων Hotelier Academy για το πολύ επιτυχημένο case study του EverEden Resort που λειτούργησε πρόσφατα στην Αττική, και αναλύει όλα τα στάδια που θα πρέπει να ακολουθεί η ιδανική προδιαγραφή της σήμανσης ενός Ξενοδοχείου.

H διαδικασία σήμανσης ενός ξενοδοχείου αποτελεί μια σύνθετη διαδικασία, καθώς ο σκοπός της δεν είναι απλά η τοποθέτηση «πινακίδων» αλλά η καθοδήγηση των επισκεπτών του καταλύματος σε όλους τους χώρους και τα facilities, καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους σε αυτό. Από τη στιγμή, λοιπόν, που η σήμανση ενός ξενοδοχείου έχει τόσο σημαντικό σκοπό, είναι λογικό να απαιτεί και την εμπλοκή διαφόρων επαγγελματιών που ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του καταλύματος (concept maker, interior designer/αρχιτέκτονα, γραφίστα, κ.λπ.).

Στα πάνω από πενήντα χρόνια εμπειρίας της στο χώρο της επαγγελματικής σήμανσης, και διαθέτοντας απόλυτη εξειδίκευση, η εταιρεία bratti έχει συνεργαστεί με όλες τις κατηγορίες επαγγελματιών και έχει ολοκληρώσει έναν σημαντικό αριθμό από μεγαλύτερα και μικρότερα hotel projects.

Ανάμεσα στα πιο πρόσφατα ολοκληρωμένα έργα της εταιρείας, το EverEden Resort στην Αττική ξεχωρίζει όχι μόνο για το άρτιο τελικό του αποτέλεσμα, αλλά και για την απόλυτα σωστή προδιαγραφή της σήμανσης και την ομαλή διαδικασία κατασκευής και τοποθέτησης των πινακίδων. Η Hotelier Academy θέτει μια σειρά ερωτήσεων στην ομάδα της εταιρείας bratti hotel signage, μέσω των οποίων έλαβε μια σφαιρική άποψη για την όλη διαδικασία που ακολουθήθηκε αλλά και το πώς τελικά οδηγηθήκαν σε ένα τόσο άρτιο αποτέλεσμα από όλες τις απόψεις.

Hotelier Academy: Ποια είναι η σημασία που έχει η σωστή διαδικασία προδιαγραφής μια ξενοδοχειακής σήμανσης, όχι μόνο στα στάδια του σχεδιασμού και της κατασκευής των πινακίδων, αλλά και στην τελική εμπειρία του ταξιδιώτη;

bratti hotel signage: Είναι σημαντικό η διαδικασία της ξενοδοχειακής σήμανσης να γίνει σωστά, ώστε να μπορέσει να εισπράξει ο πελάτης που έρχεται για πρώτη φορά στο κατάλυμα και θα μείνει λίγες μέρες, τη σημασία και την προσοχή που δίνει ο ξενοδόχος σε εκείνον. Οι πινακίδες σήμανσης, εκτός από την ενημέρωση και την καθοδήγηση των επισκεπτών, πρέπει να προκαλούν το ενδιαφέρον τους και να συμβάλουν κι αυτές στη συνολική εμπειρία που λαμβάνουν.

Αυτό, μπορεί να γίνει σωστά μόνο όταν συνεργαστούν όλοι όσοι εμπλέκονται στο σχεδιασμό του ξενοδοχείου, δηλαδή o concept maker, ο αρχιτέκτονας, ο interior designer, ο αρχιτέκτονας φωτισμού, ο αρχιτέκτονας τοπίου, ο ξενοδόχος, ο διευθυντής του ξενοδοχείου και, φυσικά, ο μελετητής της σήμανσης του ξενοδοχείου.

Οι προδιαγραφές των πινακίδων, εκτός από το αισθητικό κομμάτι, θα πρέπει να καλύπτουν τις εκάστοτε ανάγκες του καταλύματος και κατασκευαστικά, προκειμένου να μη φθείρονται. Εκτός αυτού, η σωστή και προσεκτική τοποθέτησή τους αποτελεί ακόμη έναν καθοριστικό παράγοντα για τη σωστή σήμανση του ξενοδοχείου.

Hotelier Academy: Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, ότι είναι πολλοί οι επαγγελματίες που θα πρέπει να εμπλακούν στη διαδικασία μελέτης μια ξενοδοχειακής σήμανσης. Στην περίπτωση του EverEden, με ποιους επαγγελματίες και γραφεία συνεργάστηκε η bratti hotel signage και πόσο αρμονική ήταν η συνεργασία σας με τον κάθε τρίτο συνεργάτη; 

bratti hotel signage: Η διαδικασία του σχεδιασμού και της μελέτης σήμανσης του EverEden ήταν μια ιδανική περίπτωση για το γραφείο μας. Αυτό οφείλεται στην άψογη συνεργασία που είχαμε με τον Διευθυντή του ξενοδοχείου EverEden, κύριο Άλκη Παναγόπουλο, ο οποίος είχε βαθιά γνώση των αναγκών του ξενοδοχείου αλλά και ισχυρή άποψη και αποφασιστικότητα.

Ο επόμενος σημαντικός συνεργάτης μας σε αυτό το Project, ήταν ο αρχιτέκτονας του έργου κύριος Ηλίας Παπανικολάου από το γραφείο Elastic Architects. H καθοδήγηση και οι παρατηρήσεις του ήταν ουσιαστικές και βοήθησαν για ένα καλό αποτέλεσμα χωρίς καθυστερήσεις στην εξέλιξη του σχεδιασμού. Σε μόνο 3 συναντήσεις είχαμε καταλήξει και γνωρίζαμε ακριβώς τι θα κάνουμε για την ολοκλήρωση ενός τόσο μεγάλου έργου.

Hotelier Academy: Η σωστή σήμανση ενός ξενοδοχείου, παίζει καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη, αφού τον καθοδηγεί και τον διευκολύνει για ό,τι χρειάζεται κατά τη διάρκεια της παραμονής του σε αυτό. Στην περίπτωση του EverEden ο στόχος αυτός επετεύχθη; Ποιος ήταν ακριβώς ο ρόλος του interior designer στην όλη διαδικασία και πόσο πολύ λήφθηκε υπ´ όψιν το ζήτημα του guest experience;

bratti hotel signage: Ναι, η εταιρεία μας το κατάφερε. Στόχος μας ήταν να ενημερώσουμε και να καθοδηγήσουμε με τις πινακίδες μας τους επισκέπτες από την άφιξη τους στο Resort μέχρι να φτάσουν στο δωμάτιό τους και να μπορούν εύκολα και άμεσα να βρουν όλες τις παροχές που προσφέρει το EverEden. Επιπλέον, αυτό που ήταν σημαντικό για εμάς που σχεδιάζαμε τη μελέτη σήμανσης, ήταν οι πινακίδες να είναι προσεγμένες, κατασκευασμένες από ποιοτικά υλικά και αποκλειστικά σχεδιασμένες για το συγκεκριμένο Resort, δείχνοντας το χώρο οργανωμένο και προσθέτοντας αξία στο Ξενοδοχείο.

Αυτό το καταφέραμε μέσω της συνεργασίας του γραφείου μας με τον αρχιτέκτονα  κύριο Ηλία Παπανικολάου από τους Elastic Architects. Επίσης, όπως έχω ήδη αναφέρει, πολύ σημαντική ήταν και η συμβολή του διευθυντή του EverEden κύριου Άλκη Παναγόπουλου στο ζήτημα του guest experience, αντικειμένου στο οποίο είναι γνώστης.

Hotelier Academy: Το EverEden αποτελεί ένα resort που εκτείνεται σε μια αρκετά μεγάλη έκταση, με τα βασικά του facilities να βρίσκονται διασκορπισμένα. Ποιες ήταν οι ιδιαίτερες προκλήσεις που είχε η εταιρεία να αντιμετωπίσει λόγω της χωροταξίας και του landscape του καταλύματος και ποιες λύσεις βρήκε για αυτές;

bratti hotel signage: Οι προκλήσεις ήταν πολλές και, όπως προαναφέρθηκε, η εταρεία μας ήθελε να καθοδηγήσει τους πελάτες από την κεντρική πύλη του Resort κατά την άφιξή τους μέχρι το δωμάτιό τους, αλλά και από το δωμάτιο σε όλες τις παροχές του Resort. Στο EverEden αυτό έπρεπε να γίνει επί 3 φορές, αφού διαθέτει 3 διαφορετικά κτίρια με δωμάτια (EverAlfa, EverBeta, EverGamma). Πρωταρχικός στόχος ήταν να μπορεί ο πελάτης από οποιοδήποτε κτίριο κι αν διαμένει να βρει τα πολλά F&Β Outlets που διαθέτει, το Wellness Center, το θέατρο, τον παιδότοπο, τον κήπο με τα μεσογειακά φυτά, την οργανωμένη παραλία, τις 3 πισίνες, το συνεδριακό κέντρο, να περιηγηθεί στα μονοπάτια πεζοπορίας κ.ο.κ.

Η λύση που βρήκαμε ήταν να τοποθετήσουμε στους κεντρικούς κόμβους πινακίδες με τις βασικές παροχές, ώστε να μπορεί εύκολα ο επισκέπτης να κατανοήσει τη χωροταξική δομή του καταλύματος, και αμέσως μετά, στη συνέχεια της κάθε διαδρομής, να αναφέρουμε με περισσότερες λεπτομέρειες τα σημεία ενδιαφέροντος.

Δώσαμε έμφαση στα βασικά μηνύματα ενισχύοντάς τα με ετερόφωτο φωτισμό και με πιο εντυπωσιακό σχεδιασμό των πινακίδων αυτών.

Διαθέτοντας απόλυτη εξειδίκευση στο κομμάτι της σήμανσης για Ξενοδοχεία, η εταιρεία bratti παρουσιάζει ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών και προϊόντων που απευθύνονται σε κάθε τύπο ξενοδοχείου. Από μικρά boutique hotels μέχρι μεγάλα beach resorts, η εταιρεία Bratti αναλαμβάνει τη μελέτη, την προδιαγραφή, την κατασκευή και την τοποθέτηση της εξειδικευμένης σήμανσης για το ξενοδοχείο, με στόχο τόσο την εύκολη καθοδήγηση του κοινού στις εγκαταστάσεις σας, όσο και την αύξηση των πωλήσεων των εσωτερικών του τμημάτων (εστιατόρια, spa κ.λπ.).

About the Author
This is the team byline for GTP. The copyrights for these articles are owned by GTP. They may not be redistributed without the permission of the owner.

Add your comment

*