connect with us
Travel & Tourism industry news by Greek Travel Pages (gtp)

Πωλήσεις και Experience Design στο επίκεντρο των φετινών 100% Ξενοδοχειακών Workshops

Τα φετινά Workshops του 100% Hotel Show θα είναι πιο επίκαιρα από ποτέ, καθώς η θεματολογία τους εστιάζει πλήρως στις ανάγκες της Ελληνικής Ξενοδοχειακής αγοράς, με σημαντικά θέματα να αναλύονται κατά τη διάρκεια των αναβαθμισμένων παρουσιάσεων στο ειδικά διαμορφωμένο Stage.

Η ειδική ομάδα του 100% Hotel Show συνεργάζεται για άλλη μια φορά με τη Hotelier Academy, επιλέγοντας μια σειρά από υψηλής τεχνογνωσίας επαγγελματίες που θα αναλύσουν και θα παρουσιάσουν πρακτικές λύσεις σε σημαντικά θέματα, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα, από Design μέχρι το άνοιγμα νέων αγορών, τα οποία θα παρουσιαστούν σε 8 διαφορετικά sessions το Σάββατο 16 και την Κυριακή 17 Νοεμβρίου στο MEC Παιανίας.

100% Hotel Show 2019 Workshops

Η εξέλιξη των άμεσων ξενοδοχειακών Online κρατήσεων και οι νέες τεχνολογίες που αλλάζουν την ξενοδοχειακή πραγματικότητα

Και τις δύο ημέρες τα Workshops ανοίγουν με το καθιερωμένο Masterclass της WebHotelier, με περιεχόμενο που θα προκαλέσει ιδιαίτερη αίσθηση καθώς θα βασιστεί σε πραγματικά για την Ελληνική Αγορά δεδομένα, ειδικά μετά τη δυναμική έλευση της Google στον κλάδο.

Παράλληλα, η εταιρεία πίσω από το δημοφιλές Booking Engine, θα παρουσιάσει μια σειρά από νέες ιδέες που αλλάζουν την Ξενοδοχειακή Πραγματικότητα, και θα απαντήσει σε σημαντικές ερωτήσεις του κοινού.

Η Αυτονομία των Ξενοδοχειακών Πωλήσεων και το άνοιγμα νέων Αγορών για Ελληνικά Ξενοδοχεία και Βίλες

Με την αλλαγή του τοπίου, όμως, στις Ξενοδοχειακές Πωλήσεις, η παγκόσμιας εμβέλειας OTA Insight σε συνεργασία με την BookOnlineNow, ένα από τα πλέον ανερχόμενα booking engines, θα δώσουν ιδέες για την αύξηση του Online Revenue, σε ένα πρωτότυπο Debate που θα αναλύσει τη νέα πραγματικότητα στα OTAs αλλά και στα σύγχρονα online εργαλεία παρακολούθησης του Revenue των ξενοδοχείων.

Παραμένοντας στο ίδιο concept, το νέο TBI Hotels θα προσκαλέσει δύο από τις κορυφαίες εταιρείες στον χώρο του Ξενοδοχειακού Digital Marketing, Eyewide & About Hotelier, που θα παρουσιάσουν ιδέες για το Άνοιγμα νέων αγορών για την Ελληνική Ξενοδοχειακή Αγορά. 

Για το κομμάτι των Βιλών, η καταξιωμένη παγκοσμίως πλέον Blue Villas θα παρουσιάσει τις νέες Τάσεις στις Βίλες και τα πολυτελή διαμερίσματα, καθώς και την εξέλιξη του Φαινομένου της Airbnb, που θα θέσει νέες βάσεις στο Villa Marketing.

Η εμπειρία του Ξενοδοχείου μέσα από το Προσωπικό και τον Φωτισμό, και η νέα τάση στον Αρχιτεκτονικό Σχεδιασμό των Ξενοδοχείων

Από τα Workshops όμως δεν θα μπορούσε να απουσιάσει το Design, αλλά και η συνολική εμπειρία εντός του ξενοδοχείου, που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξή του.

Με το προσωπικό τού ξενοδοχείου να είναι καθοριστικός παράγοντας για την εμπειρία του επισκέπτη, η Workathlon θα παρουσιάσει τους πλέον εξελιγμένους τρόπους εύρεσης του σωστού προσωπικού αλλά και τη σημασία της εκπαίδευσης.

Παραμένοντας στο κομμάτι της εμπειρίας, το αρχιτεκτονικό media Archetype θα οργανώσει ένα διαδραστικό workshop, που θα αποδεικνύει τη σημασία του Αρχιτεκτονικού Φωτισμού στην ξενοδοχειακή εμπειρία, ενώ θα ακολουθήσει και ένα ιδιαίτερο session σε συνεργασία με την Scent Plus, που θα αναλύει πώς εφαρμόζεται το Scent Marketing στα Ξενοδοχεία.

Τέλος, με τα ξενοδοχεία να περνάνε στη νέα τους εποχή, το Destsetters προσκαλεί επιλεγμένους Αρχιτέκτονες, οι οποίοι θα επεξηγήσουν τη σημασία του ολοκληρωμένου concept brief πριν τον Αρχιτεκτονικό Σχεδιασμό, αλλά και θα αναλύσουν πραγματικά παραδείγματα από την Αθήνα, που σηματοδοτούν την αλλαγή του τρόπου που σχεδιάζονται τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα.

100% Hotel Show 2019 Workshops button

Το Greek Travel Pages (GTP) είναι Strategic Communication Partner του 100% Hotel Show.

About the Author
This is the team byline for GTP. The copyrights for these articles are owned by GTP. They may not be redistributed without the permission of the owner.

Add your comment

*