connect with us
Travel & Tourism industry news by Greek Travel Pages (gtp)

Η HotelAvailabilities παρουσιάζει τη νέα έκδοση του Channel Manager

Η HotelAvailabilities, στο πλαίσιο της ανάπτυξής της, παρουσιάζει τη νέα έκδοση του Channel Manager, παρέχοντας μια σειρά από ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, κάνοντας παράλληλα την δουλειά αλλά και την ζωή των ξενοδόχων πιο εύκολη και δημιουργική.

Στην νέα έκδοση παραμένει το περιβάλλον εργασίας εύκολο και λειτουργικό, όπως και στην προηγούμενη έκδοση, μιας και ήταν το πιο εύκολο σε διαχείριση σύστημα. Παράλληλα όμως ενσωματώθηκαν πολλές επιπλέον λειτουργίες, είτε σε γενική χρήση, είτε με την μορφή των έξτρα modules, προσαρμόζοντας το channel manager στις πραγματικές ανάγκες των χρηστών/ξενοδόχων.

Ξεκινώντας το στήσιμο του καταλύματος, δίνεται η δυνατότητα να δημιουργηθούν διάφοροι τύποι δωματίων και αντίστοιχα μέσα στον τύπο δωματίου να δημιουργηθούν virtual rooms. Με αυτόν τον τρόπο μπορούν να γίνουν συνδυασμοί δωματίων (φυσικών χώρων) σε τύπους δωματίου, καλύπτοντας κάθε ανάγκη του καταλύματος.

Όσον αφορά την διαχείριση τιμών και διαθεσιμοτήτων για την ενημέρωση των καναλιών, δίνεται η δυνατότητα, είτε μαζικής ενημέρωσης μέσω του γενικού ημερολογίου, είτε αυτόνομης διαχείρισης κάθε καναλιού χωριστά, με διαφορετικά σενάρια (τιμές και διαθεσιμότητες).

Μπορεί να οριστεί συγκεκριμένο allotment για κάθε κανάλι, ή να μπει όριο για πόσα δωμάτια ελεύθερα θα βλέπει κάθε κανάλι. Αναφορικά με τις τιμές, δίνεται η δυνατότητα μεγαλύτερης ευελιξίας για συνδυασμό τιμοκαταλόγων. Επίσης, με την εφαρμογή του Yield manager, μπορεί πλέον ο ξενοδόχος να ορίσει ανά επίπεδο διαθεσιμότητας και την αυτόματη αύξηση των τιμών.

Στην διαχείριση των κρατήσεων υπάρχουν όλα τα στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων και των στοιχείων των πιστωτικών καρτών (PCI compliance), με δυνατότητα απευθείας χρέωσης μέσω των συνδεδεμένων συστημάτων εκκαθάρισης, Wirecard ή Viva. Δυνατότητα επίσης για έκδοση τιμολογίου για κάθε κράτηση αλλά και των extras αυτής.

Στην νέα αυτή έκδοση, έχουν συνδεθεί και λειτουργούν περισσότερες από 25 νέες συνδέσεις καναλιών, είτε λιανικής γενικά ή ειδικά, είτε χονδρικής, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό API συνδέσεων σε περισσότερες από 60. Φυσικά, η σύνδεση με νέα συστήματα συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς μέχρι να καλυφθούν όλες οι απαιτήσεις.

H νέα έκδοση περιλαμβάνει:

  • Ετήσιο Ημερολόγιο, για πλήρη εικόνα κάθε τύπου δωματίου, π.χ κλειστά δωμάτια (stop sales).
  • Analytics, για πλήρη εικόνα της λειτουργίας των καναλιών διανομής και πώλησης αλλά και αξιολόγησής τους. Επίσης παρέχονται στοιχεία για την πορεία του καταλύματος κάθε έτος αλλά και σύγκριση μεταξύ των ετών, για διάφορους δείκτες.
  • Περισσότερες από 60 απευθείας συνδέσεις με συστήματα κρατήσεων, λιανικής, χονδρικής ή άλλα εξειδικευμένα κανάλια.
  • Δημιουργία διαφορετικών σεναρίων για κάθε κανάλι (τιμές, διαθεσιμότητες, προσφορές).
  • Yield manager, για την αυτόματη προσαρμογή των τιμών αναλόγως της διαθεσιμότητας.
  • Ευέλικτο mapping ώστε να υποστηρίζει όλες τις ανάγκες του καταλύματος (room ή occupancy based pricing) αλλά και του καναλιού (extras, meal plans, etc).
  • Ορισμός ανώτατων και κατώτατων (allotment) ορίων διαθέσιμων δωματίων σε κάθε κανάλι (π.χ. εάν υπάρχουν 50 διαθέσιμα δίκλινα, να στέλνει στα κανάλια μέχρι 7 ή 8 έως ότου η πραγματική διαθεσιμότητα φτάσει αυτό το νούμερο).
  • Payment Center, για την εύκολη και αυτόματη χρέωση των καρτών των πελατών για τα ποσά των κρατήσεων μέσω εναλλακτικών εταιρειών διαχείρισης καρτών.
  • Έκδοση τιμολογίου για κάθε κράτηση.
  • Ενσωματωμένο PMS (PMS view) για μικρομεσαία καταλύματα, διαχείριση πελατών (client list και καρτέλα πελάτη).
  • Καρτέλα Πελάτη, για πλήρη εικόνα και διαχείριση των πελατών (επαναλαμβανόμενων πελατών, ειδικές απαιτήσεις πελατών, κλπ).
  • Reputation check, μαζεύοντας όλα τα σχόλια και τις αξιολογήσεις (από booking.com, Tripadvisor, Facebook, κλπ) σε μία οθόνη άμεσα και με δυνατότητα απάντησης είτε μέσα απο το channel manager, είτε πηγαίνοντας απευθείας στο σχόλιο.
  • Guest messaging για την επικοινωνία με τον πελάτη, είτε λαμβάνοντας και απαντώντας στα μηνύματα μέσω των καναλιών, είτε αυτόνομα απευθείας με τον πελάτη.
  • Διαχείριση περιεχομένου για τα κανάλια όπως η Booking.com, Airbnb, Homeaway, κλπ., έτσι ώστε όλη η διαχείριση του περιεχομένου (περιγραφές, τύποι δωματίων, φωτογραφίες, κλπ) να γίνονται από ένα σύστημα (channel manager) χωρίς να χρειάζεται login σε κάθε κανάλι.

 

Περισσοτερες Πληροφοριες

About the Author
This is the team byline for GTP. The copyrights for these articles are owned by GTP. They may not be redistributed without the permission of the owner.

Related Articles