connect with us
Travel & Tourism industry news by Greek Travel Pages (gtp)

Hotel Mystery Guest: Η νέα Premium Ξενοδοχειακή Υπηρεσία του Destsetters

Photo Credits: Christos Drazos for Diles & Rinies, Tinos

Photo Credits: Christos Drazos for Diles & Rinies, Tinos

To Destsetters λανσάρει την υπηρεσία Hotel Mystery Guest, με στόχο να βοηθήσει τα ξενοδοχεία να ενισχύσουν τις εσωτερικές τους πωλήσεις, όπως Εστιατόρια, Spa & Υπηρεσίες, ενώ παράλληλα αξιολογεί κατά πόσο η απομακρυσμένη έρευνα του ταξιδιώτη οδηγεί στην αύξηση των αυτόνομων κρατήσεων. 

Συμπληρώνοντας τον 8ο χρόνο λειτουργίας του, το Destsetters αποτελεί ένα από τα δυναμικότερα αναπτυσσόμενα ξενοδοχειακά brands παγκοσμίως, με επιτυχημένα projects σε όλο τον κόσμο. Περνώντας στη νέα του εποχή, το Destsetters λανσάρει μια σειρά νέων, Premium Υπηρεσιών για ξενοδόχους, όπως το Hotel Mystery Guest, που αποτελεί και τη δημοφιλέστερη υπηρεσία αυτήν την περίοδο, καθώς το διάστημα είναι ιδανικό για άμεσες βελτιώσεις που θα επηρεάσουν τόσο την αύξηση του τζίρου των ξενοδοχείων, όσο και την ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών τους.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία Hotel Mystery Guest;

Οι ειδικοί του Destsetters, επισκέπτονται κάθε ξενοδοχείο ξεχωριστά, και παραδίδουν ένα ολοκληρωμένο report αξιολόγησης στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία, με προτάσεις βελτίωσης αλλά και πρακτικές ιδέες που θα ενισχύσουν τις εσωτερικές τους πωλήσεις. Ένα από τα σημαντικότερα σημεία της υπηρεσίας του Mystery Guest, αποτελεί και ο online έλεγχος του ξενοδοχείου, που αξιολογεί πλήρως τη διαδικασία έρευνας και online κράτησης που αφορά το ξενοδοχείο, αλλά και τις σχετικές με αυτό digital marketing ενέργειες, υπογραμμίζοντας τις πιθανές ελλείψεις που στερούν από το ξενοδοχείο άμεσες κρατήσεις.

Ποιοι είναι οι βασικοί στόχοι της υπηρεσίας:

  • Η ενίσχυση των εσωτερικών πωλήσεων από τα εστιατόρια, το spa αλλά και τις διάφορες υπηρεσίες (tours, car rentals, concierge κ.λπ.).
  • Η βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη & η αύξηση των θετικών κριτικών.
  • Η μελέτη των online πρακτικών που εφαρμόζει το κατάλυμα και η βελτίωση της προοπτικής των πωλήσεων.
  • Η αξιολόγηση του έργου των τρίτων συνεργατών σε επίπεδο digital marketing και η παροχή συγκεκριμένων προτάσεων βελτίωσης.
  • Η εκπαίδευση του high level προσωπικού σε πρακτικές που ενδέχεται να ενισχύσουν την απόδοσή τους.

Μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας, το Destsetters δεν έρχεται να αντικαταστήσει τους υπάρχοντες συνεργάτες, αλλά να λειτουργήσει ως ένα αντικειμενικό “τρίτο μάτι”, που έρχεται να βοηθήσει την αποτελεσματικότητα του κάθε ξενοδοχείου μέσα από πρακτικές συμβουλές και να συνεργαστεί αρμονικά με όλους τους εσωτερικούς αλλά και εξωτερικούς συνεργάτες.

Η υπηρεσία του Hotel Mystery Guest ξεκινάει την πλήρη της εφαρμογή σε ξενοδοχεία σε όλη την Ευρώπη, με έμφαση σε Ελλάδα, Κύπρο και Ιταλία, ενώ για την υπόλοιπη παγκόσμια αγορά, η υπηρεσία είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο για το κομμάτι του απομακρυσμένου Online ελέγχου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε την υπηρεσία Hotel Mystery Guest για το δικό σας ξενοδοχείο, μπορείτε να προγραμματίσετε ένα Skype Meeting με τον κο Ζένιο Ζένιου σε αυτό το link, ή να στείλετε απευθείας e-mail στο zenios@destsetters.com.

About the Author
This is the team byline for GTP. The copyrights for these articles are owned by GTP. They may not be redistributed without the permission of the owner.

Related Articles

Add your comment

*