Το αναλυτικό πρόγραμμα του ‘The Boutique Hotel Workshop Tour’ στη Ρόδο στις 18 Απριλίου
Το 100% Hotel Workshop Tour 2019 συνεχίζει το ταξίδι του για να βρεθεί στις 18 Απριλίου 2019, στην Ρόδο στο ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort.
Καθώς τα Boutique Ξενοδοχεία αποτελούν μια από τις σημαντικότερες κατηγορίες φιλοξενίας στην Ελλάδα, επιλέχθηκε αυτή η θεματική για αυτή τη διοργάνωση.
Η είσοδος είναι δωρεάν για ξενοδόχους, αρχιτέκτονες και επαγγελματίες τουρισμού, ενώ απαιτείται ηλεκτρονική εγγραφή στο www.hotelshow.gr.
Δείτε παρακάτω το αναλυτικό πρόγραμμα και την θεματολογία των παρουσιάσεων που θα πραγματοποιηθούν στην Ρόδο.
10.00-10.30 | Intro
Τα νέα Trends στα Boutique Ξενοδοχεία
10.30-12.00 | Architecture & Boutique Hotel Operation
Τι πρέπει να ληφθεί υπ’ όψιν κατά την Αρχιτεκτονική μελέτη και τον Σχεδιασμό, για το σωστότερο Operation ενός Boutique Ξενοδοχείου
Architecture Case Study
Πρακτική παρουσίαση σχεδιασμού ενός Boutique Ξενοδοχείου, σύμφωνα με το προβλεπόμενο operation
12.30-14.00 | Hotel Upselling Methods
Με ποιον τρόπο μπορείτε να ενισχύσετε το Revenue του Boutique Ξενοδοχείου σας, επιτυγχάνοντας upgrade δωματίου, πώληση εστιατορίων ή spa αλλά και τρίτων υπηρεσιών
Upselling Case Study
Πρακτική παρουσίαση εφαρμογής εργαλείων και ενεργειών που ενίσχυσαν τον τζίρο των F&B τμημάτων ή του Spa, σε Boutique Ξενοδοχείο
14.30-14.45 | Σήμα Boutique Hotel
Παρουσίαση του Προγράμματος Ανταποδοτικότητας & Προβολής του σήματος Boutique Hotel του Ξ.Ε.Ε.. Πρακτική εφαρμογή της διαδραστικής πλατφόρμας www.boutique-hotel.gr, η οποία αναπτύχθηκε με στόχο την Πιστοποίηση των Boutique ξενοδοχείων, σε ένα σύγχρονο και λειτουργικό περιβάλλον
14.45-16.00 | Boutique Hotel Design
Πώς να διαμορφώσετε τον Boutique Χαρακτήρα του Ξενοδοχείου σας, συνδυάζοντας τοπική Αρχιτεκτονική, Διαχρονικό Design & Λειτουργικότητα
Design Case Study
Πρακτική παρουσίαση εφαρμογής τοπικής Αρχιτεκτονικής σε Boutique Ξενοδοχείο
16.30-18.00 | Hotel Booking Strategy
Ποια τα κανάλια προώθησης των Boutique Ξενοδοχείων και ποιες οι απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να γίνουν στο hotel website αλλά και στην booking engine του ξενοδοχείου σας, που θα αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις
Direct Booking Case Study
Πρακτική παρουσίαση εφαρμογής digital στρατηγικής, που αύξησε τις αυτόνομες κρατήσεις σε Boutique Ξενοδοχείο
Το GTP Headlines είναι χορηγός επικοινωνίας του 100% Hotel Workshop Tour 2019.
Φωτογραφικό υλικό: 100% Hotel Workshop Tour