connect with us
A Service by: GREEK TRAVEL PAGES
 

Η 4η Greek Tourism Expo εστιασμένη στις σύγχρονες απαιτήσεις του ελληνικού τουρισμού

150 Hosted Buyers από 40 χώρες, Εναλλακτικός Τουρισμός, Τουρισμός Υγείας, πρότυπο – βιοκλιματικό ξενοδοχείο, καινοτόμες υπηρεσίες για ξενοδόχους

Εστιασμένη απόλυτα στις σύγχρονες απαιτήσεις του ελληνικού τουρισμού, η 4η Greek Tourism Expo 2017, δημιουργεί νέα δεδομένα στην αγορά.

Σε συνέντευξη τύπου που παραχωρήθηκε στην Αθήνα, επισημάνθηκε ότι η έκθεση στοχεύει στον εισερχόμενο τουρισμό, με συγκεκριμένες ενέργειες.

© Greek Travel Pages (GTP)

© Greek Travel Pages (GTP)

Με εκθέτες κύρους και χιλιάδες επαγγελματίες επισκέπτες, διαγωνισμούς, πολλές εκπλήξεις, και με ελεύθερη είσοδο για επαγγελματίες και ευρύ κοινό – για πρώτη φορά, η 4η Greek Tourism Expo 2017 πρόκειται να υποδεχτεί 150 hosted buyers από 40 και πλέον χώρες από 4 ηπείρους: Ευρώπη, Αμερική, Ασία, Ωκεανία, πραγματοποιώντας φέτος σημαντικό άνοιγμα στις αγορές της Ασίας. Στο πλαίσιο αυτό, οι εκθέτες θα πραγματοποιήσουν περισσότερες από 6.000 Β2Β συναντήσεις με τους buyers, βάζοντας ισχυρή παρακαταθήκη για νέες συμφωνίες.

Βασικός κορμός και για την 4η Διεθνή Έκθεση Greek Tourism Expo, παραμένουν οι κύριοι τομείς τουρισμού: MICE & Leisure, Luxury & Business Travel και City Break, ενώ θα δοθεί δυναμική έμφαση στον Τουρισμό Υγείας καθώς και στον Εναλλακτικό και Γαστρονομικό Τουρισμό, αναδεικνύοντας τις αστείρευτες δυνατότητες της ελληνικής υπαίθρου και ειδικά της ηπειρωτικής Ελλάδας.

Στόχος της έκθεσης, είναι να συμβάλλει στη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, που αποτελεί αυτοσκοπό για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.

Εξάλλου, τη φετινή διοργάνωση θα πλαισιώσουν πολλές παράλληλες εκδηλώσεις και δράσεις υψηλού επαγγελματικού ενδιαφέροντος. Ομιλητές θα είναι διακεκριμένοι εκπρόσωποι του τουρισμού, επιστήμονες του χώρου από την Ελλάδα και το εξωτερικό και επιχειρηματίες όλων των εμπλεκομένων κλάδων.

– Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, αρωγός της έκθεσης όλα αυτά τα χρόνια, “υπογράφει” ημερίδα με το νέο σήμα πιστοποίησης καταλυμάτων της χώρας μας ως “Boutique Hotel”, ένα μέσο διάκρισης και προώθησης των καταλυμάτων που προσφέρουν “μοναδική εμπειρία διαμονής” στους επισκέπτες του. Μεταξύ άλλων, θα αναλυθεί η ανάγκη οριοθέτησης και πιστοποίησης των παρεχόμενων υπηρεσιών φιλοξενίας στην Ελλάδα.

– Αιχμή του δόρατος θα αποτελέσει η ιδιαίτερη Ημερίδα της 4ης GTE, για τον Τουρισμό Υγείας, που οργανώνει ο Γιώργος Πατούλης πρόεδρος του Εθνικού Κέντρο Τουρισμού Υγείας, με την συνεργασία της ΚΕΔΕ και του Ι.Σ.Α.

H προώθηση του Τουρισμού Υγείας της χώρας μας από την έκθεση, αποτελεί κυρίαρχη προτεραιότητα της 4ης Greek Tourism Expo, στο φάσμα της διεύρυνσης και προβολής του ελληνικού τουρισμού στις διεθνείς ταξιδιωτικές αγορές, με νέους κλάδους και ιδιαίτερα την υγεία. Τα μεγαλύτερα νοσοκομεία και εξειδικευμένα ξενοδοχεία και κέντρα τουρισμού υγείας θα συμμετάσχουν στην έκθεση.

Greek Tourism Expo food bloggers– Οι υπέροχες γεύσεις της ελληνικής γης δημιουργούν τον Γαστρονομικό Τουρισμό, ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του ελληνικού τουρισμού. Στην 4η GTE θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά ημερίδα και event γαστρονομίας με καταξιωμένους chefs του ΙΕΚ ΑΛΦΑ που πρόκειται να δημιουργήσουν τοπικά παραδοσιακά πιάτα, gourmet ελληνικής κουζίνας κ.λ.π. Τις δικές τους γεύσεις θα “σερβίρουν” στους επαγγελματίες επισκέπτες επίσης οι περιφέρειες, οι δήμοι και τα ξενοδοχεία που συμμετάσχουν στην έκθεση.

– Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας θα παρουσιάσει επίσης, για πρώτη φορά, ένα πρότυπο-βιοκλιματικό ξενοδοχείο, το οποίο και αναμένεται να εντυπωσιάσει με την παρουσίαση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για την εξοικονόμηση και τη διαχείριση της ενέργειας, των υδάτινων πόρων και την χρήση υλικών κατασκευής φιλικών προς το περιβάλλον.

Ημερίδα με θέμα «Τουριστικά γραφεία και προκλήσεις του μέλλοντος» θα οργανώσουν τεχνολογικές εταιρείες με εξειδίκευση στον ταξιδιωτικό τομέα, όπως η Ahead RM, η Ask2Travel, η Travelsoft κ.ά., και θα παρουσιάσουν λύσεις για την αναβάθμιση των ταξιδιωτικών γραφείων μέσα από νέα «εργαλεία».

Τάσεις και εξελίξεις στην διανομή του ξενοδοχειακού προϊόντος είναι το θέμα που θα αναπτύξουν μια σειρά από κορυφαίες εταιρείες του χώρου των ηλεκτρονικών συστημάτων τουρισμού, όπως: ΙTConcept, Axia Hospitality, Webhotelier, Trivago, Nelios, Panadvert, Expedia και Interad. Θα αναλύσουν με υψηλού επιπέδου επαγγελματικά εργαλεία τις εξελίξεις στην διανομή του ξενοδοχειακού προϊόντος. Στην εποχή μας, όπου το μοντέλο του tour-operating φθίνει και ο ανταγωνισμός αναγκάζει τα ξενοδοχεία να υιοθετήσουν τα ηλεκτρονικά «κανάλια» διανομής, είναι απαραίτητη προϋπόθεση η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών.

– Ελάτε να γνωρίσετε το Travel Massive, μια παγκόσμια πλατφόρμα που θα φιλοξενήσει η φετινή έκθεση και στην οποία συμμετέχουν επαγγελματίες του τουρισμού και travel insiders από όλο τον κόσμο και έχει ήδη αναπτυχτεί σε πάνω από 130 πόλεις στον κόσμο. Μέσα από το networking δίκτυο του Travel Massive, χιλιάδες επαγγελματίες του τουρισμού , από κάθε χώρα, έρχονται σε επαφή μεταξύ τους, με στόχο τους να δημιουργήσουν νέες επαγγελματικές συνεργασίες.

Ο Χριστόφορος Παπαδιώτης, διοργανωτής της 4ης Greek Tourism Expo, δήλωσε χαρακτηριστικά:

© Greek Travel Pages (GTP)

© Greek Travel Pages (GTP)

“Η φετινή έκθεση έρχεται να καταδείξει τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού και ειδικά τις δυνατότητες που έχει αξιοποιώντας τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, που θα συμβάλλουν στην διεύρυνση της τουριστικής περιόδου κυρίως στις περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας. Ο συνδυασμός με τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, την ανάπτυξη του τουρισμού υγείας και των υποδομών της χώρας, καθιστούν τον ελληνικό τουρισμό του εγγύς μέλλοντος ως πράγματι τη “βαριά βιομηχανία” της Ελλάδας. Η φετινή διοργάνωση, μέσα από την ποιότητα των εκθετών και των χιλιάδων επισκεπτών, δίνει την ευκαιρία σε νέες συμφωνίες με τους καταξιωμένους hosted buyers που θα έρθουν από 40 χώρες, με αποτέλεσμα τη δημιουργία χιλιάδων, νέων θέσεων εργασίας που τόσο έχει ανάγκη ο τόπος μας.”

© Greek Travel Pages (GTP)

© Greek Travel Pages (GTP)

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ, πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών και δήμαρχος Αμαρουσίου Γιώργος Πατούλης, αναφερόμενος στην παρουσία της θεματικής ενότητας του τουρισμού υγείας, είπε χαρακτηριστικά ότι “η τοπική αυτοδιοίκηση Α’ βαθμού σε συνεργασία με την επιστημονική κοινότητα αναλαμβάνουν δράση προκειμένου να μπει η Ελλάδα ψηλά, στο χάρτη του παγκόσμιου ιατρικού τουρισμού. Η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα της μεσαίας κυρίως αγοράς του ιατρικού τουρισμού, έχοντας μια σειρά από πλεονεκτήματα που της το επιτρέπουν, όπως είναι π.χ. το συγκριτικά χαμηλό κόστος των υπηρεσιών σε συνδυασμό με την υψηλού επιπέδου επιστημονική επάρκεια και εμπειρία του ιατρικού προσωπικού και τις σύγχρονες υποδομές υγείας. Ωστόσο, πέντε δράσεις πρέπει να γίνουν για την ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού: ο καθορισμός εθνικής στρατηγικής για την ανταγωνιστική τοποθέτηση της Ελλάδας στην παγκόσμια αγορά ιατρικού τουρισμού, η καθιέρωση σύγχρονων πρακτικών στη διασφάλιση ποιότητας, την αδειοδότηση, και το πλαίσιο ελέγχων, η εξειδίκευση του προσφερόμενου προϊόντος και η μείωση του κόστους μέσω οικονομιών κλίμακας στις κύριες θεραπείες και επεμβάσεις, η αξιοποίηση διεθνών δικτύων για την προσέλκυση ασθενών και ο συνδυασμός του ιατρικού προϊόντος με τις απαιτούμενες βοηθητικές υπηρεσίες για τους επισκέπτες-ασθενείς.”

Εντυπωσιάζουν σε ποιότητα οι hosted buyers της GTE 2017

Χωρίς προηγούμενο οι συμμετοχές και η δυναμική τους από χώρες που η Ελλάδα θέλει να προσελκύσει περισσότερο τουρισμό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιώσει διεθνή “τρανταχτά’ ονόματα από: Αυστραλία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Καναδά, Τσεχία, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Χονγκ Κονγκ, Ουγγαρία, Ινδία, Ιράν, Ιρλανδία, Ιταλία, Ισραήλ, Κουβέιτ, Λίβανο, Λιθουανία, Μάλτα, Ολλανδία, Νορβηγία, Φιλιππίνες, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σερβία, Νότιο Κορέα, Κατάρ, Ρωσία, Σαουδική Αραβία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Τουρκία, Ουκρανία, Αγγλία, Η.Π.Α. και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Μάλιστα, οι hosted buyers δήλωσαν ότι επιθυμούν ακόμα μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεών τους στην Ελλάδα, για όλα τα είδη τουρισμού που προσφέρει η χώρα μας, ενώ πολλοί θα συμμετάσχουν στην Έκθεση για να αναζητήσουν νέες συνεργασίες.

Ένα μικρό δείγμα hosted buyers που θα συμμετάσχουν και θα πραγματοποιήσουν Β2Β meetings με τους εκθέτες:

Γερμανία – Τour Operator: Με εμπειρία 22 ετών, έφερε 35.000 τουρίστες το 2016 στην Ελλάδα 35.000 και επιθυμεί να φέρει περισσότερους.

Τουρκία – MICE & Business Travel: Οργανωτής μεγάλων συνεδρίων, incentives και events με πελατολόγιο διεθνείς εταιρίες όπως: Wella, Peugeot, Nestle, Mudo, Seker Bank, κ.λ.π.

Ρωσία – Travel Agency: Από το Ekaterinburg της Ρωσίας συμμετέχει κορυφαίο ταξιδιωτικό γραφείο, που φέρνει σημαντικό αριθμό τουριστών στη χώρα μας και επιθυμεί επέκταση της δραστηριότητάς του στην Ελλάδα.

ΗΠΑ – Travel Agency & MICE: Εταιρία MICE με εξειδίκευση στο luxury travel επιθυμεί την έναρξη σοβαρών συνεργασιών στη χώρα μας.

Λίβανος – Tour Operator & Travel Agency, O.T.A., M.I.C.E.: Ένα από κορυφαία γραφεία του Λιβάνου. Συνεργάζεται με 60.000 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο. Κορυφαίο σε πωλήσεις στον εξερχόμενο τουρισμό, και διαθέτει, μεταξύ άλλων, το μεγαλύτερο και πιο αξιόπιστο σύστημα online κρατήσεων του αραβικού κόσμου.

Κουβέϊτ – Online Wholesaler: Με 11.000 προορισμούς σε: Ευρώπη, Ασίας, Μέση Ανατολή, ΗΠΑ και Καναδά, επιθυμεί μεγάλο άνοιγμα συνεργασιών με την Ελλάδα.

Hong Kong – MICE: Τεράστιος χρηματοοικονομικός οργανισμός με χαρτοφυλάκια ομολόγων και κεφαλαίων, με επενδύσεις σε έργα υποδομής, ενέργειας και ακίνητης περιουσίας που απασχολεί συνολικά περίπου 7.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο θα αναζητήσει στην έκθεση συνεργάτες.

Αγγλία – Travel Agency: Βραβευμένος διεθνώς, έχει εξειδίκευση στους κλάδους leisure και wedding travel και στοχεύει σε αύξηση των εργασιών του στην Ελλάδα.

Βέλγιο – Travel Agency: Συνεργάζεται με παγκοσμίου φήμης tour operators από όλο τον κόσμο και επιθυμεί σοβαρές συνεργασίες στη χώρα μας.

Ιράν – Κορυφαίος Tour Operator, O.T.A. και BedBank: Συνεργάζεται με περισσότερα από 347.000 ξενοδοχεία και resorts, σε όλο τον κόσμο. Διακινεί χιλιάδες τουρίστες κάθε χρόνο και στοχεύει το 2018 να επεκταθεί και στην Ελλάδα.

Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα – κορυφαίος Tour Operator, M.I.C.E.: Με 10.000 τουρίστες στην Ελλάδα το 2016 και αυξανόμενη ζήτηση από τους πελάτες του για την Ελλάδα, στοχεύει σε νέες συνεργασίες.

Κίνα – MICE: Κορυφαία εταιρεία με εξειδίκευση στο business travel, meetings και incentive tours για corporate clients φαρμακευτικών, αυτοκινητοβιομηχανιών, τραπεζών και εταιρειών τηλεπικοινωνιών που απασχολεί προσωπικό 300 τόμων, θα αναζητήσει συνεργάτες από τον κλάδο του MICE και του DMC.

Η 4η GREEK TOURISM EXPO 2017 τελεί υπό την αιγίδα των Υπουργείων Τουρισμού, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, του ΕΟΤ, της ΚΕΔΕ, του ΣΕΤΕ, του ΞΕΕ, της ΓΕΠΟΕΤ, του ΤΕΕ, του ΕΒΕΑ, του Επιμελητηριακού Ομίλου Ανάπτυξης Ελληνικών Νησιών και της Ενωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας.

Μεγάλος χορηγός επικοινωνίας: Greek Travel Pages (GTP)

Συνεχής ενημέρωση για την Έκθεση παρέχεται εδώ.


ADVERTISEMENTS

About the Author

Add your comment

*