Χορηγίες διάχυσης τουριστικών πληροφοριών
Επί 30 χρόνια κυκλοφορούντες έχουμε σίγουρα την εμπειρία να ορίσουμε ότι η διάχυση πληροφοριών οιουδήποτε προϊόντος είναι πρωτεύον μέλημα για την προώθησή του στα κέντρα πώλησης, πολύ δε περισσότερο ενός προϊόντος ευαίσθητου και ποικιλόμορφου όπως ο τουρισμός, ο οποίος καλύπτει ένα ευρύ φάσμα προσφερομένων υπηρεσιών.
Ξεκινώντας από την “κατ’ ευθείαν αλληλογραφία” και την “τηλετυπία”, σήμερα διαθέτουμε το “ηλεκτρονικό ταχυδρομείο”, το πλέον αποτελεσματικό και αποδοτικό μέσο διάχυσης πληροφοριών αφού κοστίζει λιγότερο, είναι γρήγορο, έχει άμεση ανταπόκριση και έχει το μεγαλύτερο ποσοστό θετικής ανταπόκρισης σε σχέση με τις κλασικές μεθόδους direct marketing.
Τα εργαλεία που διαθέτουμε για την κατασκευή του υλικού προς διάχυση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προσφέρουν απεριόριστες δυνατότητες και με την απαιτούμενη φαντασία μπορούμε να προωθήσουμε το “πρόγραμμα” ενός τουριστικού προϊόντος, αλλά και να προβούμε σε οιανδήποτε αλλαγή τελευταίας στιγμής σε απίστευτα ελάχιστο χρόνο και οπουδήποτε ανά τον κόσμο. Τι χρειάζεται λοιπόν;
• Κατ’ αρχήν το προς διάχυση προϊόν: η δημιουργία μιας νέας επιχείρησης, μία καλλιτεχνική εκδήλωση, ένα ντόπιο φεστιβάλ, μια νέα υπηρεσία, μια ανακαίνιση, ή απλά ένας τιμοκατάλογος.
• Ένας-δύο καλλιτέχνες, οι γνωστοί γραφίστες, να καταγράφουν σε μια-δυο σελίδες το εικαστικό που συνήθως περιλαμβάνει φωτογραφίες, λογότυπα, κείμενο και όλα αυτά σε μια σύνθεση που να αντιπροσωπεύει το προφίλ της προωθούμενης εταιρίας.
• Ένα σύστημα διανομής Direct E-Mail Service.
• Ένα σωστά οργανωμένο και αξιόπιστο αρχείο e-mail διευθύνσεων στις οποίες θα θέλαμε να διαχύσουμε την πληροφορία. Μια από τις μοναδικές δυνατότητες του GTP.
Στα αρχεία μας σήμερα διαθέτουμε 94.000 ενημερωμένα e-mails ταξινομημένα σε
• 15.000 πρόσωπα εγγεγραμμένοι χρήστες του gtp.gr
• 29.000 e-mails εταιρειών και οργανισμών
• 6.000 τμημάτων εταιρειών και οργανισμών
• 40.000 e-mails συνδεδεμένα με επιχειρήσεις του τουρισμού και τα οποία αναφέρονται σε τμήματα, υποκαταστήματα, συνεργασίες, αντιπροσώπους, υπαλλήλους κ.α.
Το αρχείο των e-mails καλύπτει επιχειρήσεις και οργανισμούς σχετικούς με τουρισμό όπως: καταλύματα, ταξιδιωτικούς πράκτορες (Ελλάδας και εξωτερικού), αερομεταφορείς, ναυτιλιακές και ακτοπλοϊκές εταιρίες, εταιρίες ενοικιάσεων αυτοκινήτων, τουριστικές ενώσεις, τοπική αυτοδιοίκηση, τουριστική εκπαίδευση και εκδόσεις, τέχνες και πολιτισμό, και πολλές άλλες.
Σήμερα, η υπηρεσία Direct E-Mail Service που προσφέρει το GTP χρησιμοποιείται ευρέως από πολλές επιχειρήσεις, κυρίως του τουρισμού. Το GTP θέλοντας να ενισχύσει τις προσπάθειες που γίνονται από τις επαγγελματικές ενώσεις, τις επιτροπές τουρισμού τοπικών αυτοδιοικήσεων και από τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς προς το συμφέρον όλου του κλάδου, τους προσφέρει δωρεάν την υπηρεσία του Direct Email Service με την μορφή χορηγίας. Θεωρούμε πως το σημαντικό έργο που επιτελούν πρέπει να γίνεται γνωστό στους ενδιαφερόμενους με τον πιο αποδοτικό τρόπο.